Vakantiehuis Casa do Pier

Vakantiehuis Casa do Pier

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Ubatuba

Op vakantie geweest naar Casa do Pier?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Casa do Pier

• 9Fam. Bezemer13-11-2011

Heerlijk vakantiegevoel

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie in Casa do Pier. De Nederlands/Braziliaanse eigenaars zijn zeer gastvrij. Het uitzicht is onvergetelijk en verveelt nooit, van ochtend tot avond. Ook erg leuk dat je vanuit het huis naar je eigen pier afdaalt, door de tuin. We waren met vier personen maar hadden er makkelijk met twee gezinnen in gekund. De kinderen hebben dagenlang in en aan zee gespeeld. Wij voelden ons helemaal op vakantie! Veel restaurantjes in de buurt (op het strand ook!) en vele uitstapjes gemaakt naar stranden en watervallen in de omgeving, schitterend.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9Nicole Tros24-03-2011

Geweldig huis met fantastisch uitzicht

Wij hebben hier ruim twee weken doorgebracht samen met onze twee kinderen en het was heerlijk. Het huis is gelegen in een prachtige tropische tuin. Je hebt er alle privacy en toch is het maar 1 minuut lopen naar het strand met allerlei gezellige restaurantjes en barretjes. het gehele huis heeft een prachtig uitzicht op het strand en de baai van Enseada. En als klap op de vuurpijl zit er nog een zonnedek bij aan zee. De kinderen hebben zich geen seconde verveeld omdat ze de hele dag op het strand en in de zee waren. de zee is dan ook zeer geschikt voor kinderen, het loopt heel langzaam af. De natuur is geweldig, zoveel kleuren en geuren. Het dorp Ubatuba is ook vlakbij en gezellig met winkels en restaurantjes. Wij hebben ook nog een paar uitstapjes gemaakt naar een waterval, een halve dag met de boot naar eilandjes geweest en een dag naar Paraty (oud portugees stadje). Kortom: Heerlijke zorgeloze vakantie voor het gehele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Vakantiehuis Casa do Pier info