Ubatuba

We hebben een aantal aanbieders voor Ubatuba voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ubatuba voor je op een rij gezet:

Reviews over Ubatuba

Mooiste stadje aan de Costa Verde.

Vincent van Haasteren
    28-3-2009

Ubatuba is ons zo goed bevallen dat we er jaarlijks terug zullen keren. Alleen echt bekend bij de Brazilianen is de Costa Verde nog altijd niet opgenomen als charterbestemming vanuit Europa, zoals het Noordoosten dat wel is. Behorende tot de staat Sao Paulo is het een zeer welvarend kustgebied dat positief toerisme aantrekt, vooral ook ecotoerisme. Ubatuba ligt binnen aangenaam bereik (per huurauto bv.) van Sao Paulo en Rio en is zo ook als basis te gebruiken voor de grote steden en topplaatsen als Ilha Grande, Paraty en Ilha Bela. Er zijn talrijke pousada's en hotels te vinden, maar het huren van een vakantiehuis is ideaal. Ubatuba heeft alles wat een vakantie compleet mooi kan maken: watervallen, eilandjes, 'bejunglede' bergen, vele stranden aan de mooiste baaitjes, scuba-diving en surfing en daarbij de infrastructuur van een ontwikkeld stadje met vele winkels, restaurants en caffetjes. De braziliaanse sfeer is 100% en de mensen enorm gastvrij.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Wat een ongekend mooi stuk kust is dit: de Costa Verde de

Vincent van Haasteren
    28-8-2007

Wat een ongekend mooi stuk kust is dit: de Costa Verde (groene kust)! Alleen de trip langs de kust is al een natuurfilm op zich, met de groene, heldere oceaan en direct de steile groene bergen er uit rijzende. Ubatuba zelf ligt dan zo'n beetje halverwege Sao Paulo en Rio en ver genoeg om de rust te behouden. Alleen aan eco-dagtrips zijn zo al 365 dagen te vullen, ter land of ter zee. Dan zijn er nog de bergen met een schitterend achterland en dus de grotere steden iets verder weg, met onderweg parels als Paraty, Ilha Bela, Ilha Grande en Sao Sebastiao. De flora & fauna zijn adembenemend, van apie tot dolfijn, van schildpad tot luiaard en van papagaai tot orcidee. Ubatuba zelf is uiterst vriendelijk met een enorme keuze aan hotelletjes, restaurants en (strand-)barretjes. Buiten het hoogseizoen (Kerst t/m Carnaval) is het er genieten geblazen en vooral de maanden maart t/m augustus en november t/m Kerst zijn uitmuntend. Tijdens het seizoen druk, maar voor wie daa van houdt een feest!

Gereisd Met partner in mei 2007

Ubatuba heeft in totaal 93 stranden, in het seizoen in het

kees
    17-7-2006

Ubatuba heeft in totaal 93 stranden, in het seizoen in het uitgaansleven gezellig. De rest van het jaar is het er rustig. Er wonen 75.000 mensen. De natuur is adembenemend. Het is zeer de moeite waard om dit paradijs een keer te bezoeken. Wij hebben plannen om er binnen 2 jaar te gaan wonen

Gereisd Familie in maart 2006

Diverse malen in Ubatuba geweest,leuk,gezellig,en relaxte

Peter&Sandra
    12-4-2005

Diverse malen in Ubatuba geweest,leuk,gezellig,en relaxte sfeer! Veel restaurantjes van allerlei pluimage. ong.21 verschillende stranden (dus voor elk wat wils ) Hotel Villa di Capri heeft onze voorkeur: prijs/accomodatie/verzorging. Prima infrastructuur en gemakkelijk aan te rijden vanuit bv. Sao Paulo.

Gereisd Anders in Tue Apr 12 2005 18:27:10 GMT+0000 (UTC)

Dicht bij de plaats Ubatuba zijn tientallen mooie stranden

Ronald
    30-10-2004

Dicht bij de plaats Ubatuba zijn tientallen mooie stranden en baaien te vinden. In In Ubatuba stad kun je prima en heel betaalbaar eten. De service is uitstekend. Met name de stranden Paia do Lazaro en Domingas Dias zijn heel intiem en mooi met prachtige ondergaande zon. Daarnaast kun je wandeltochten maken in de heuvels en atervalletjes bezoeken. We hebben nog een boottocht gemaakt naar een eiland. Kortom, als je van een rustige omgeving houdt met prachtige natuur om je heen dan is dit de plek... Binnenkort (plm. mrt 2005) gaan wij er wonen, zie: (members.lycos.nl/rgruijters1/index.htm) dan krijg je meteen een indruk van deze prachtige omgeving.

Gereisd Anders in Sat Oct 30 2004 11:07:42 GMT+0000 (UTC)
Ubatuba scoort een 8,9 uit 10, op basis van 17 reviews