Géén boekingskosten

Marinas

BraziliëBraziliëTibau do Sul

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Marinas voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 76 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 76 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

76 Reviews over Marinas

• 5Carin Janssen05-04-2014

Opgelapte bijelkaar geraapte oude Meuk!!!

De omschrijving in folder klopt niet. Nieuwe eigenaar. Er is maar één restaurant met een kleine kaart en de kwaliteit van de maaltijden zijn zeer wisselend (redelijk tot slecht). Er zijn geen winkeltjes, geen badhanddoeken, wel een crepperie (hoort niet meer bij het hotel) op een gevaarlijke gammele steiger, te bereiken via nog gevaarlijkere trappen. Kamer nr. 8 had uitzicht op de parkeerplaats, was smoezelig, had geen stoel of haakjes voor kleding/handdoeken, niet goed sluitende buitendeur, dak lekte, stinkende zwerf honden op je terrasje en op je stoelen, een oude vieze wax vloer en soms warm water. Het zwembad word summier schoon gemaakt, er omheen helemaal niet, er waren kapotte scherpe tegels om het bad, en er is alleen een diep en ondiep gedeelte, geen kinderbad dus.. Het ontbijt was redelijk tot goed. Alleen bij de receptie verstaat men wat Engels. Het bed en de airco waren goed. Personeel was lief en goed bedoelend. Thuis, bij het open maken van de koffers, rook je de honden.

• 9Piea16-04-2013

Onvergetelijke plek met de mooiste zonsondergang

Tijdens een rondreis 3 jaar geleden kwamen we op deze plek en waren sprakeloos door de puurheid en schoonheid. We zeiden als we hier ooit terugkomen gaan we naar Las Marinas. Vorig jaar januari zijn we 3 weken geweest en we denken er nog dikwijls aan terug. Tibau is een klein plaatsje en je voelt je al gauw vertrouwd met de locals. Kleurrijk en vriendelijk. De stranden zijn prachtig en de uitzichten zo schitterend. Je krijgt er niet genoeg van.Met de locals kun je varen door de lagune en men vertelt je ales over de omgeving. Als je van vis houdt dan zit je hier geweldig goed. Aan het strand verse gamba's eten. Maar ook verse oesters worden aan geboden. In Pipa zijn erg goede eethuisjes waar je heerlijke picanha kan eten van de grill. De knalrode flamboyantbomen zijn schitterend. Veel kolibri's. Micca-aapjes.Aan de rif met uitzicht over de Lagos Guarairas staat een Creperia, waar je heerlijk kunt eten en ook kleine maaltijden met waanzinnig uitzicht.Vervoer vanaf het hotel naar Pipa.

• 8Ulf Torsslow29-02-2012

Har bott där 6 år i rad

Marinas läge är det bästa i hela området. Underbar utsikt, nära till stranden ca 2 min promenad. Lung och gemytlig by. Annabell i Zanzibar på vägen till byn pratar Engelska och serverar smörgås och prova gärna hennes potatissoppa. Personalen är på hotellet är helt underbara och vill gärna hjälpa till med allt.

• 8Jara18-11-2011

Mooie plek

In oktober verbleven in een bungalow van Marinas. De ligging is erg mooi, je bent met 2 minuten op het strand. Vanuit de bungalow kijk je zo naar de zee. Het ontbijt is erg uitgebreid. Alleen op dagen dat het rustig was op het park, was het ontbijt iets kariger. In de weekenden zit het bungalowpark vol met Brazilianen, doordeweeks was het er erg rustig. De kamers worden netjes elke dag schoongemaakt en de airco werkt erg goed. In Tibau is er verder vrij weinig op wat kleine supermarktjes en 2 a 3 kleine restaurantjes na. Gelukkig is er een taxibus die tot 22.00 uur regelmatig rijdt waarmee je voor 1,30 real naar Pipa wordt gebracht. Pipa heeft veel keuze aan winkeltjes en restaurants. Aanraders zijn de Rancho en restaurant X. Verdere aanrader is om 's ochtends vroeg bij praia de golfinhos dolfijnen te spotten (vlak na zonsopgang).

• 10RC Breukelen04-04-2011

Fantastische plek! Droom-huwelijksreis!

Kleinschalig hotel, met aparte huisjes ipv kamers. Groot contrast met de andere grotere resorts in Tibau (ook qua gasten). Vriendelijk personeel, dat vooral Portugees spreekt maar erg hard zijn best doet je te begrijpen. Uitgebreid ontbijt dat elke dag verschilt, eten op de veranda met apen en kolibri's om je heen. Heerlijk weer: zon, zee, strand, en veel te doen: bezoek aan Pipa (ga eten bij Pacifico!!!) of andere plaatsen in de buurt, ga met een brommer/motor door de omgeving rijden, maak een squad tocht, ga zeilen, paardrijden, naar het natuurpark, neem een massage of een duik in het zwembad, ... En de relaxte houding van de Brazilianen zorgt ervoor dat je helemaal tot rust komt! Super!! Wij zouden graag nog eens terug gaan....

• 8Wim en Simone.09-03-2011

Prachtige locatie en wat een uitzicht!!

In februari 2 weken op vakantie geweest in Marinas. We hebben nu al besloten om er nog eens heen te gaan. We zaten in bungalow 11, we deden ´s morgens de deur open en keken zo over de Middellandse zee, grandioos. Er liepen leguanen in de tuin, in de bomen aapjes en mooie vogels. De tuinmannen hielden de tuin netjes bij en met dat heerlijke weer konden we de hele dag buiten zitten. Het ontbijt was prima en in de bungalow hadden we alles wat we nodig hadden. Een heerlijke douche trouwens! Wat ook fijn was, bij de receptie is 6 dagen in de week een Nederlandse, Vicky, aanwezig om je te helpen als er iets is. Want Engels spreekt men nauwelijks.
    Een echte aanrader, als je van warmte, zee en rust houdt.

• 9fabienne glorie29-10-2010

Super ligging

Wij zijn net terug van een 14 daagse reis naar Brazilië. De eerste week was in bungalow marinas en het was super. Nergens nog zo'n mooi zicht gehad. De kamers zijn wel basic ingericht, maar dat wisten we al op voorhand. Wij hebben echt genoten van de kalmte. Einde van de namiddag gingen wij regelmatig naar de Creperia van het hotel waar heel veel volk komt om de zonsondergang te bewonderen. Het strand is op geen 5 minuten wandelen van het hotel. Mits een beetje renovatie zou het echt een prachtig hotel zijn. De tweede week waren we in Sehrs hotel in Natal (5 *) en we vonden dit veel minder. We zijn zeker van plan om nog eens naar Marinas te gaan.

• 8carine12-10-2010

Heel rustgevend!!!!

Net terug van een heel rustgevende vakantie, Was de 2de keer in Tibau maar deze keer ander hotel. Hotel is een beetje aan renovatie toe. Het ontbijt was elke dag hetzelfde maar wel goed. Ik had een luxe kamer deze was heel mooi ingericht zodat de kledij achter het hoekje zit en deze luxe kamers hebben ook mooi zicht op de lagune. Doordat ik tibau al kende heb ik niet zo veel excursies gedaan. Wat ik wel kan aanraden is het boottochtje op de lagune, deze is 1,5uur op de lagune en in een prachtige omgeving. Om dit tochtje te boeken kan je bij een vlaamse meid (Vicky) terecht, zij zit regelmatig in de pizzeria in het dorp. Ook kan je vissen op de lagune maar dat was mijn ding zo niet. Kortom ik heb een heerlijke rustige vakantie gehad en deze had veel langer mogen duren!!!!!!

• 9A v R24-08-2010

Genieten!

Wij zijn hier eind 2007 op huwelijksreis geweest. Dat was echt genieten. Een kleinschalig hotel, heel behulpzaam personeel en een prachtige ligging. In de omgeving genoeg te doen en vervoer makkelijk via de busjes. Kies wel een luxe bungalow, dan is het uitzicht het mooist. Aanrader: dagtocht het binnenland in en met de catamaran de lagune in en dan eten bij locals.

• 8Monique en Andre08-04-2010

super uitzicht

Zeer mooie locatie. Paar minuten lopen naar het strand. Zeer rustig strand. Tentjes niet er wat armoedig uit op het strand, maar het eten is er super. Wij zaten in kamer 15. Bedden lagen lekker. Kamers zien er goed uit. Elke dag schoonmaak en vaak je bed vol met bloemetjes etc etc. Kamer 21 heeft het mooiste uitzicht. Ontbijt was goed, veel keuze met fruit, muesli, sapjes, broodjes etc etc. In Tibau zelf valt weinig tot niks te beleven. Alles vertrekt naar Pipa (ook de restaurantjes) Voor de rust is het wel lekker. Creperie aan het water is ook goed. Lekkere pannekoeken en dan kijken naar de ondergaande zon.

Hotel Marinas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Av. Governador Aluizio Alves 301, 59178-000