Hotel Lago

10Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Tibau do Sul

Op vakantie geweest naar Lago?

10Fenomenaal

2 reviews over Hotel Lago

• 10wim goossensen13-04-2014

prachtige plek,paradijsje!

rustige plek met keuze uit luxe en wat oudere huisjes. Ik zou zeker voor de luxe gaan, je hebt dan een prachtig uitzicht ! en de huisjes zien er frisser uit,witte tegels en regendouche!Je kunt dit hotel niet vergelijken met een vijfsterren hotel in turkye,dat moet je ook niet willen!Hier kom je echt tot rust,Elke morgen was het weer genieten van het goede maar eenvoudig ontbijt,zonder lawaai van een vreetschuur!De eigenaar vind het prachtig om kreeft voor je klaar te maken,hij doet dat op de bbq en reserveert apart een tafeltje voor je ,hij geeft je echt persoonlijke aandacht en het is goed betaalbaar. Het zwembad was echt genieten,in het midden een gezellig barretje waar we menig caparinas hebben gedronken haha!ook vriendelijk personeel! ze willen je overal wel mee helpen.Wil je drukte, dan ga je naar pipa, een gezellig hippydorp met veel restaurants en winkeltjes,vijf kilometer verderop. Wij komen hier zeker nog eens terug! De stranden zijn ongelofelijk mooi,ook dolfijnen gezien!

Gereisd met partner in maart 2014

• 0Rob en Marijn 07-06-2012

Mooi resort

Prachtig park met zeer vriendelijk personeel. Vooral de manager wil alles voor je doen! Hij spreekt geen woord engels maar met handen en voeten kom je een heel eind. Het park is zeer ruimopgeze en loopt omhoogt met veel groen en de aapjes springen door de bomen. Het park ligt buiten het centrum van Tibau, dat is een minpunt je moet altijd met het busje naar centrum van Tibau of Pipa moet (kosten zijn € 0.60 pp). Lopen is geen optie, het is een slecht verlichte en heuvelachtige weg zonder stoep. Door het laagseizoen waren wij de enige gasten van het park. In het begin vonden wij het prettig maar later werd het toch wat eenzaam en voelde we ons er niet zo veilig bij. Ook het ontbijt was barslecht, eten was niet vers (zacht uitgedrukt) en er liepen insecten over het eten. WIj zijn om deze redenen verhuist naar een ander park. Al met al denk ik dat als je in het hoogseizoen naar dit resort gaat je een goede vakantie zal hebben!

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Lago info