Appartement Drinks & Dreams

Appartement Info

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Drinks & Dreams

• 8T van Dijk31-08-2013

Super mooi appartement met prachtig uitzicht

Tibau do Sul heeft een prachtig strand met authentieke strandtentjes waar je heerlijk kunt eten

• 10janneke vermeulen 28-01-2011

toppertje

Dit was echt een topper de brabantse eigenaar Michel doet echt alles om jullie het naar je zin te krijgen de prachtige ligging met van elke kamer lagoon vieuw is echt fantastisch de bbq was heerlijk m,n man was gaan vissen en heeft dit op de bbq gelegd beneden in de gezellige brabantse kroeg restaurant waar kan dit nog ! z,n bitterballen zijn heerlijk die maakt hij zelf de kamers zijn heel ruim en schoon ! en de goedkoopste van de streek ideaal voor overwinteraars

• 9cor van zaanen26-01-2011

gezellig en gaan we zeker weer een keer naar toe

heb een paar mooie weken gehad hiero, lekkere bitterballen en wil je barbecuen dan wordt dat geregeld:D

Met vrienden

• 9Rob Vereijken27-10-2010

goed kleinschalig appartementencomplex

In november 2009 heb ik een heerlijke vakantie gehad in Tibau do Sul, in het noorden van Brazilie. Heb een week doorgebracht in het Appartementencomplex Drinks and Dreams. En alles was goed verzorgd. Leuke ruime appartementen, tevens beschikt het complex over een gezellige bar en restaurant. Tibau zelf is een rustig plaatsje maar een plaatsje waar je je zeker niet hoeft te vervelen.

Alleenreizend

• 9Jack en Nancy16-10-2010

Brabantse gastvrijheid

Nette ruime appartementen met een gezellig barretje erbij. De brabantse eigenaar zorgt ervoor dat je je snel thuis voelt en doet er alles aan om je een super verblijf te laten hebben. Ook wandeltochten zijn bij hem mogelijk. Ook voor een super gezellige BBQ kun je bij hem terecht!

1 tip over Appartement Drinks & Dreams

• T van Dijk, 31-08-2013

De Nederlandse eigenaar zorgt dat het je aan niets ontbreekt en in zijn bar maakt hij heerlijke caipirinhas en lekkere hapjes

0 vragen over Appartement Drinks & Dreams

Appartement info