Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Switch Taiba in het Nederlands

Het weer was super ,er was elke dag wind ,windkracht 5 OF MEER.EN JE LOOPTE IN MINDER DAN 100 METER NAAR DE ZEE.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prijs-qualiteit top

Sofie
5-12-2010

Super voor groep vrienden, zelfs met kinderen.

Proper zwembad, leuke tuin, vlak bij een meer en de zee.

Badkamer en keuken zijn verouderd, maar je leeft hier vooral buiten. Ideaal voor liefhebbers van kitesurfen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Switch Taiba in Taiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Switch Taiba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.