Hotel Monaco Convention

Hotel Monaco Convention

6.7Voldoende

Brazilië, Brazilië, Sao Paulo

Op vakantie geweest naar Monaco Convention?

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Monaco Convention voor je op een rij gezet:

• Sauna

3 reviews over Hotel Monaco Convention

• 7Mark09-10-2010

Goed hotel als je op doorreis bent

Wij hebben dit hotel geboekt vanwege de prijs/kwaliteit en ligging, dicht bij het vliegveld. Voor slechts een nacht omdat we de volgende dag weer verder reisden. Fijn is de gratis shuttle-dienst. Helaas stonden we wel bijna een uur op de verkeerde plaats te wachten, hoewel verschillende personen van de luchthaven ons verzekerde dat we wel op de goede plaats stonden. Naast (in) het hotel is een restaurant. Goede kwaliteit voor zover we kunnen beoordelen, maar neem een trui mee voor de koud blazende airco. Kamers zijn ok, bedden redelijk. De sjieke uitstraling van het hotel is nogal verouderd. Het hotel bevind zich in een niet uitnodigende straat en ziet er van buitenaf saai uit. Het ontbijt was voldoende. De overnachting is dubbel van de credit-card afgeschreven, maar dat blijkt door touroperator goed opgelost te worden.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Mark06-10-2010

Ideaal voor doorreizen

Vanwege de ligging en shuttle-service was dit hotel een goede overnachtingsplek om vervolgens door te reizen naar de volgende bestemming. Het sjieke dat het hotel uitstraalt is helaas een beetje verouderd. De kamers zijn echter goed, ontbijt was ook naar tevredenheid. Het in het gebouw gelegen restaurant is van voldoende kwaliteit. De vier-sterren heeft het hotel niet echt meer verdiend. De omgeving nodigt niet echt uit om een wandeling te maken, maar dat was ook niet ons doel. Niet iedereen spreekt Engels, dat is in Brazilië geen uitzondering, maar zou je voor zo'n hotel in Sao Paulo eigenlijk toch wel verwachten.

Gereisd met partner in september 2010

• 6Jess02-08-2010

redelijk hotel

Ik vond het hotel redelijk. Ze hebben gratis shuttle naar de luchthaven. Toen ik gestrand was in São Paulo hebben ze me naar hun hotel gehaald. Dus vriendelijk en behulpzaam. Kamers wat ouderwets, wel schoon, goed ontbijt, dichtbij Guarulhos centrum en vriendelijke receptie. Let wel op niet iedereen spreekt engels.

Alleen gereisd in april 2010

Hotel Monaco Convention info