Hotel Monaco Convention

KinderhotelWeer vandaag26°19°
Hotel Monaco Convention
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Monaco Convention voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Monaco Convention in het Nederlands

Goed hotel als je op doorreis bent

Mark
9-10-2010

Wij hebben dit hotel geboekt vanwege de prijs/kwaliteit en ligging, dicht bij het vliegveld. Voor slechts een nacht omdat we de volgende dag weer verder reisden. Fijn is de gratis shuttle-dienst. Helaas stonden we wel bijna een uur op de verkeerde plaats te wachten, hoewel verschillende personen van de luchthaven ons verzekerde dat we wel op de goede plaats stonden. Naast (in) het hotel is een restaurant. Goede kwaliteit voor zover we kunnen beoordelen, maar neem een trui mee voor de koud blazende airco. Kamers zijn ok, bedden redelijk. De sjieke uitstraling van het hotel is nogal verouderd. Het hotel bevind zich in een niet uitnodigende straat en ziet er van buitenaf saai uit. Het ontbijt was voldoende. De overnachting is dubbel van de credit-card afgeschreven, maar dat blijkt door touroperator goed opgelost te worden.

Ideaal voor doorreizen

Mark
6-10-2010

Vanwege de ligging en shuttle-service was dit hotel een goede overnachtingsplek om vervolgens door te reizen naar de volgende bestemming. Het sjieke dat het hotel uitstraalt is helaas een beetje verouderd. De kamers zijn echter goed, ontbijt was ook naar tevredenheid. Het in het gebouw gelegen restaurant is van voldoende kwaliteit. De vier-sterren heeft het hotel niet echt meer verdiend.

De omgeving nodigt niet echt uit om een wandeling te maken, maar dat was ook niet ons doel.

Niet iedereen spreekt Engels, dat is in Brazilië geen uitzondering, maar zou je voor zo'n hotel in Sao Paulo eigenlijk toch wel verwachten.

redelijk hotel

Jess
2-8-2010

Ik vond het hotel redelijk. Ze hebben gratis shuttle naar de luchthaven. Toen ik gestrand was in São Paulo hebben ze me naar hun hotel gehaald. Dus vriendelijk en behulpzaam. Kamers wat ouderwets, wel schoon, goed ontbijt, dichtbij Guarulhos centrum en vriendelijke receptie. Let wel op niet iedereen spreekt engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monaco Convention in Sao Paulo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monaco Convention zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.