Hotel Hilton Sao Paulo Morumbi

Hotel Hilton Sao Paulo Morumbi

ZorghotelWeer vandaag34°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sao Paulo Morumbi voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hilton Sao Paulo Morumbi in het Nederlands

Luxe hotel, super!

Paul
25-7-2011

Super hotel. Hele goede fitness boven in hotel. Business lounge is aanrader.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Geld niet waard

marcel
22-6-2011

Algemeen: Hebben hier diverse malen wat gedronken, gegeten en een hele rondleiding gehad door het Hotel

Ligging: Op loopafstand van groot Winkelcentrum. Drukke stad, maar Hotel ligt in rustige straat

Service: Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam, ze kunnen er goed Engels

Prijs: Veel te duur er zijn hotels met zelfde luxe maar veel goedkoper

Eten: Duur, wel goed verzorgd. Maar ga eten tussen de middag met de rest van het volk: zeker 4x zo goedkoper en eten van de cultuur...

Kamers: Netjes

Gereisd met partner in juni 2009
      2005

Hier een week verbleven eind oktober 2005. Service was zéér goed en kennis van Engels ook. Eten ook prima , zelfs de room service heeft een goed niveau al is dit wel veel duurder dan in de stad zelf te gaan eten.

Enige minpunt (maar dat lag vooral aan mezelf) is de hoge kost om te bellen - ik viel zowat achterover bij de afrekening. Bel maar met Skype !!

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Sao Paulo Morumbi in Sao Paulo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Sao Paulo Morumbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.