Hotel Blue Tree Faria Lima

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Tree Faria Lima voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gemiddeld hotel in het centrum van Sao Paulo

Arjan,
3-7-2011

Hotel op een centrale locatie in Sao Paulo.

Kamers zijn gemiddeld zonder luxe.

Ontbijt is prima.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel Blue Tree Faria Lima in het Nederlands

Gemiddeld hotel in het centrum van Sao Paulo

Arjan
3-7-2011

Hotel op een centrale locatie in Sao Paulo.

Kamers zijn gemiddeld zonder luxe.

Ontbijt is prima.

2006

Kamers zijn zeer goed, Heb het restaurant alleen voor het redelijk uitgebreide ontbijtbuffet gebruikt. Niet voor Diner. Maar in de omgeving zijn op loopafstand diverse resutaurants en bars te vinden.

Helaas is het zwembad (op de bovenste etage) zeer klein (ongeveer 10- a 15 m2) en dus niet geschikt om "baantjes" te trekken.

Heel Mooi Hotel Midden in Sao Paulo goede bereikbaarheid,

th.de Wan
3-8-2006

Heel Mooi Hotel Midden in Sao Paulo goede bereikbaarheid, Vriendelijke, Behulpzame mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Tree Faria Lima in Sao Paulo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Tree Faria Lima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.