Sao Paulo

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Paulo voor je op een rij gezet:

Reviews over Sao Paulo

• 10ishotje09-07-2012

prachtig

Het is daar echt prachtig! Ben ook van plan om daar te gaan trouwen en wonen met mijn toekomstige man!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 7heer Nobels28-02-2012

verkeer

verkeer is zeer chaotisch: links en rechts inhalen, motoren schieten voorlangs, voertuigen met veel licht of geheel zonder licht, agressie

• 8Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in februari 2012

• 5heer van der Weijden14-10-2012

druk verkeer, vieze lucht,prima mensen

alleen geschikt voor kort verblijf,voor vakantie biedt staat S.Paulo veel mogelijkheden

• 5Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Zakelijk gereisd in september 2012

• 9karol16-06-2012

ja tu naprawde bylem czy to sen

To wspaniałe miejsce i kiedyś tu wróce

• 9Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10CLARENCE PAYET15-10-2011

great country friendly people

beautiful country great culture, beautiful women good food and vast contrast between rich and poor

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 5th.de Wan03-08-2006

Sao-Paulo is een wereld stad met al zijn voor en tegens maar wat ons het meeste bij is gebleven zijn natuurlijk de krotten wijken maar vooral de geweldige hoeveelheid smog en stank die er hangt. na een paar dagen regenachtig weer wordt het wat minder maar zodra het iets warmer is word je er direct weer mee geconfronteerd. Je trefd er geweldige restaurants aan waar je lekker en voordelig kunt eten. Tip laat je verrassen door de kok en je eet werelds.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 5Robbert08-01-2009

Een stad die je moet leren waarderen

Samen met mijn vriendin, een Paulista, voor het eerst naar Sao Paulo geweest. De eerste week vond ik het geen mooie stad. Veel lelijke gebouwen, overal Favela's (sloppenwijken), gigantisch chaotisch verkeer en veel criminaliteit.

Na een tijdje groeit de stad echter op je. Je ziet de mooie plekjes die alleen de Paulista's kennen. Ook het leren kennen van de mensen is echt een aanrader. Heel warme, hartelijke mensen.

Uitgaan is fantastisch in Sao Paulo. Vooral de openlucht discotheken waar veel Live Samba wordt gespeeld zijn een aanrader. Fantastische sfeer. De restaurants zijn super, vooral de Churrascaria's (vleesrestaurants) langs de wegen net buiten de stad. Daarnaast kan je voor iets meer geld in het centrum ook zeer goed eten.

Al met al een super vakantie gehad!

• 5Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2008

• 7Dave13-01-2014

Megastad met veel armoede.

Volgens zeggen niet veilig maar heb daar niets van gemerkt.

• 7Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2003

• 6Hans16-01-2014

Heftige plek, grote contrasten

In 2008 ben ik met mijn huidige vrouw en een groep jongeren 3 weken in Sao Paulo geweest als werkvakantie. We hebben geslapen in een school in de wijk Penha. Een van de betere sloppenwijken maar ook erg gevaarlijk en onder onze neus werd veel drugs gedeald door minderjarigen. In deze stad woonden toen 30 miljoen mensen waarvan 18 miljoen geregistreerd en 12 miljoen niet. Toch ook gave dingen gezien. Een enorm winkelcentrum met kermis binnen in. Verder zijn we een stuk buiten Sao Paulo naar het strand geweest wat heerlijk was. Strand bij de stad heeft erg vervuilde zee. De binnenstad is vrij modern, oudste gebouw slechts 400 jaar oud. Deze oude kathedraal is wel erg mooi om te zien. Het Ibirapuera park is ook van grote schoonheid en een oase van rust in een enorme metropool. Het ligt tussen 8 baans snelwegen in die dwars door de stad lopen. Kortom; stad zelf is enorme metropool met enorme contrasten. Buiten de stad mooie natuur. Hebben in de jungle ook van een lekker BBQ genoten!

• 4Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8rivella_201020-08-2012

Nummer 10 grootste steden in de wereld

Als wereldstad prima, Braziliaanse cultuur in al haar facetten overal te vinden. Goede leven; eten/drinken 24 uur per dag.

• 9Sfeer in stad
    • 9Cultuur