Sao Luis

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Luis voor je op een rij gezet:

Reviews over Sao Luis

• 10marcel17-03-2010

Topper

Ik kom er 2x per jaar als je de taal spreekt is het een super plek. Wat een rust en onstpanning. Leuke reggea en forro feesten. Ik kan niet wachten om weer heen te gaan. Warmte valt best mee.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Ben11-02-2010

je pars y vivre !!!

Magnifique mais un peu dangereux pour les cons et les blanc qui arriveront comme si ils etaient chez eux !

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Seppl10-07-2009

Unesco Weltkulturerbe am Äquator

Von den Einheimischen " das Jamaica von Brasilien " genannt, stimmt auch ! Kinderfreundlich, Kostengünstig, Kulinarisch sehr gut ( Fisch, Obst, Gemüse, Fleisch, Meeresfrüchte immer frisch ), Wasser durch aufgewirbelten sand leider nicht klar, Strand sauber, fliegende Händler sind nicht aufdringlich, viele Ausflugmöglichkeiten die Vorort günstig sind, viele Einkaufsmöglichkeiten. Diese Reise lohnt sich.

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

• 7Ronny10-02-2008

Ben hier in November 2007 een weekje geweest.Het oude centrum(Reviver) is mooi,maar heb je in een dag ook wel gezien,leuke pleintjes met gezellige terassen.Voor de liefhebbers van reaggeamuziek is het daar goed toeven in de vele reggeabarretjes.aanrader is om het schitterende lencois de maranhense te bezoeken,adembenemend mooi natuurgebied.Verwacht van sao Luis geen fortaleza of natal toestanden.Het is niet echt toeristisch,maar een gezellig tipisch braziliaans stadje

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd in februari 2008

• 10Mark21-02-2007

Voor het echte Brazilië moet je zeker naar Sao Luis gaan. Ik ben er nu voor de 3e keer geweest en het is echt een aanrader: prachtige cultuur, mooie natuur, prima weer en overal de typisch Braziliaanse sfeer. Mijn oom heeft daar een groot huis en is op dit moment een aantal prachtige appartementen bij het strand aan het bouwen en zullen dalijk voor vakantiedoeleinden gebruikt gaan worden. Elk voorzien van eigen badkamer, keuken en airco. Op een stuk grond met o.a. groot zwembad en jaccuzzi. Tevens is de zee ideaal voor kite-surfers. Mijn oom woont al een aantal jaar in Sao Luis en kent de goede restaurants, weet waar de typisch Braziliaanse feesten zijn kent de hotspots in en om de stad.
    Wat mij betreft is Sao Luis een ideale stad voor een rustige vakantie of als tussenstop tijdens uw rondreis. Het ligt op een uurtje vliegen van het drukke Fortaleza en heeft er binnenkort een uitstekend vakantiehuis bij. Op verzoek heb ik hier via email verdere informatie van.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Alleen gereisd in februari 2007

• 8Jürgen Schnitzler09-02-2007

Liebeswertes Städtchen mit freundlichen Menschen.Leider ist die Zeit etwas stehen geblieben.OderGott sei dank.Die Menschen sind nicht so hektisch wie in Europa.Dafür sehr langsam in den Dienstleistungsberufen.Ein Besuch lohnt sich immer.Wunderschöne lange Strände.

• 3Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn