Hotel Sofitel Salvador

3 reviews over Hotel Sofitel Salvador in het Nederlands

Heerlijk om te relaxen!

Shirley
8-1-2009

Heerlijk zwembad en genoeg stoelen. Handdoek hoeft dus niet om 8 uur al neergelegd te worden. Personeel spreekt zeer slecht engels, behalve het personeel achter de receptie. Prima kamers. Sportschool wordt ook door de bevolking gebruikt, maar genoeg faciliteiten. Een omelet bestellen bij het ontbijt is niet te doen. Duurt een kwartier en dan moet je nog mazzel hebben dat de bestelling er ligt. Wel lekker veel fruit.

Jammer dat het hotel zo ver bij het centrum vandaan ligt. Het strand ligt op 5-10 minuten lopen. Veel rotsen op strand en in zee. Prettig verblijf gehad vanwege het heerlijke weer, lekkere zwembad en fijne kamers.

2004

Dit is een net hotel, zoals van een grote hotelketen verwacht mag worden. Het meest geweldige van dit hotel is de douche, zo een wil ik er thuis ook (is alleen niet goed voor mijn waterverbruik).

De ligging is wel prettig buiten het echte centrum van salvador, maar wel zodanig in de buurt dat het met een taxi allemaal nog wel te doen valt(taxi's bij het hotel zijn te duur). Het hotel ligt dicht bij de relaxtere stranden van Salvador, met palmbomen en echte strandtenten (geen barracas).

Personeel is vriendelijk en spreekt behoorlijk goed Engels aan de receptie. Roomservice en lunchbuffet zijn alleen slecht. Gelukkig zijn er in Salvador genoeg goede restaurants te vinden.

Ik heb dit hotel ter plaatse in Salvador geboekt en er werd mij netjes de weekendprijs in rekening gebracht ipv de normale prijs (243 reais tegenover +-450 reais normaal tarief).

Ligt ca 30 minuten met de bus buiten het centrum. prima strand op loopafstand. Er is een heerlijk zwembad en een fitness. Gratis vervoer van en naar airport. Ligt in een rijkere buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Salvador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Salvador in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Salvador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.