Hotel Pousada da Mangueira

Kleine hotelsWeer vandaag29°25°
Hotel Pousada da Mangueira

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada da Mangueira voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Pousada da Mangueira in het Nederlands

2008

Prima hotel

Betty
16-10-2008

Leuk uitzicht over de Pelourinho wijk. Lekker zwembad wat uniek is dit gedeelte van Salvador. Kleine maar prima kamers. Ontbijt is ook prima.

zeker niet meer dan 2 sterren

Rob
23-9-2008

twijfelgevalletje dit. 2 weken geleden bezocht. geen geluidsoverlast hier. vanaf terras (waar ook het ontbijt is) redelijk mooi uitzicht over stad met torens. kamers zijn schoon, maar erg, erg, erg klein en sfeerloos. bij aankomst 's avonds in het donker kan de entourage in de aanliggende straat ronduit intimiderend zijn (zeker wanneer je met de taxi vanaf "boven" komt). de andere ochtend valt het dan reuze mee bij daglicht. goedkope en onbeperkte internetfaciliteit voor de hele dag! zwembad is niet groot, maar is er wel. geen afrader, maar ook geen aanrader.

Leuk!

Roel en Sandra
20-9-2008

In september 2008 hebben wij 2 nachten verbleven in Pousada da Mangueira!

De Pousada ligt in een steegje vlakbij het oude centrum van Salvador (Pelourinho). Binnen 5 minuten lopen sta je al midden in het historische centrum! De 2 steegjes (stijl omlaag en weer omhoog) die je moet passeren zijn veilig!

Zie verder: www.pousadadamangueira.com.br

De Pousade is goed verzorgd met kleine, maar nette kamers! De kamer is voorzien van een minibar en safe. Er is geen tv. Vanuit de kamer heb je een schitterend uitzicht op het centrum met alle leuke gekleurde huisjes! Ondanks je dichtbij het centrum zit heb je niet echt last van geluidsoverlast. Het personeel spreekt helaas geen Engels.

2006

Sfeervolle pousada aan de rand van het oude stadscentrum, de Pelourinho. Ideaal gelegen dus, op loopafstand van de bezienswaardigheden, bars en restaurants, maar zonder last te hebben van herrie of drukte.

Schone kamers en goed ontbijt. Hotel heeft ook een zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada da Mangueira in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada da Mangueira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.