Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag27°23°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Casa Vila Bela voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Pousada Casa Vila Bela in het Nederlands

Persoonlijke ontvangst

Paulusma
23-1-2009

Deze pousada, midden in het oude centrum van Salvador, is een echte aanrader. De ontvangst is haast persoonlijk. Een Frans/Braziliaans koppel pakt hun taak als gastvrouw en heer zeer serieus op. Leuke lui, vriendelijk en altijd bereid te helpen. Kamers authentiek, geen poespas, maar mooi gerestaureerd met behoud van sfeer en toch voorzien van moderne gemakken, Helaas geen airco, maar dat vonden wij geen probleem. Let wel op: deze pousada heeft ook zg. binnenkamers, die zijn wel goedkoop, maar een stuk minder aantrekkelijk als je (zoals wij) ook van een beetje luxe houdt.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pousada Casa Vila Bela in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pousada Casa Vila Bela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.