Hotel Pousada Barroco na Bahia

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Barroco na Bahia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pousada Barroco na Bahia

Hoher Wohlfühlfaktor

Friedemann
29-12-2009

Wir fühlten uns in der Pousada Barroco na Bahia vom ersten Moment an wohl. Für uns stimmte hier einfach alles: das nette Personal, die zentrale Lage, das schöne Haus und die gute Atmosphäre. Der Preis ist ebenfalls sehr in Ordnung. Wir haben hier wunderschöne Tage verbracht.

GOOD VALUE in Salvador

Eli
16-4-2009

Rough around the edges, but you will be hard pressed in finding another place at this price and quality. Good rooms, breakfast included, available airport transfers, people who really care about your stay...well worth the price and any shortcomings.

Charming place, nice grounds. Quiet and has air conditioning and HOT showers - very good. Unfortunately, no cable t.v., but there is wi-fi internet, so bring your laptop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Barroco na Bahia in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Barroco na Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Barroco na Bahia scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.