8,8

2008

goed hotel

JanH
12-11-2008

Dit is een prima hotel maar verdient toch geen vijf sterren. De wellness is een lachertje en het zwembad is erg gewoon.

Wel een uitstekende ligging. Wij gingen elke avond uit eten in de buurt zonder enig probleem. Fogo da Chao bijvoorbeeld is een uitstekend restaurant

Gereisd met partner in september 2008

Pestana is een prima hotel om te verblijven, ligt op één van de meest uitgestrekte landtongen van Salvador, waardoor je aan 3 kanten omringd bent met zee. Uitzicht is super, op de 23e etage kun je iedere ochtend heerlijk ontbijten met zicht op zee en stad.

Wij hadden enkel logies en ontbijt. Lokaal kun je prima uit eten. Los bestellen van eten in het hotel is ook niet duur.

Zwembad is ietwat simpel. Stranden en uitgaansgelegenheden zijn vanaf Pestana per taxi goed te bereiken. Taxiritten zijn niet duur en nooit meer dan 30 Real (ca. 12 euro). Lopen vanaf hotel naar andere delen in de stad wordt afgeraden, dat is simpelweg niet veilig voor toeristen.

Service in het hotel is oké, bediening goed, minpuntje is dat uitvoerend personeel Engels slecht beheerst.

Faciliteiten zijn prima; sauna, jacuzzi, stoombad, fitnessruimte, game room en winkeltjes / kapper. Alles in prima staat.

Gereisd met vrienden in mei 2008
2006

Zeer mooi en luxe hotel

Maatje
13-6-2006

Zeer mooi en luxe hotel. En ook centraal gelegen, meerdere uitvalswegen. Salvador is ook een leuke stad!

Gereisd familie in mei 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Bahia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Bahia in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.