Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Monte Pascoal

• 8veerle en rob17-10-2007

Prima hotel je zat redelijk centraal, service en bediening was goed in het hotel!!excursies kan je er ook prima regelen!! ontbijt was prima heel veel keuze en veel fruit!!!

• 6Allie22-08-2007

2 nachten hier gezeten met slecht weer. Storm loeide om het gebouw het regende ook nog af en toe. Trieste sfeer en ze waren ook nog met een verbouwing van het zwembad en ontbijtzaal bezig. Wel mooie kamers. Ontbijt gemiddeld. Binnen 5 minuten met taxi in oude centrum(15 a 20 reas)

• 8René15-02-2006

Heel leuk hotel, perfecte ligging aan de boulevard, aardige bediening, we waren hier met oud en nieuw, en dan is het helemaal een perfecte plaats, wat een feest, en dat op de 1e rang! Salvador is een geweldige stad, wel je kostbaarheden thuislaten dan valt er niets te stelen en te vrezen. gewoon gaan!

• 8Nizu15-10-2004

Prima hotel gelegen aan een redelijk drukke boulevard. Goede, ruime kamers. Ontbijtbuffet vond ik juist erg okay. We hebben later in de vakantie ook nog een nacht in het Othon Palace gelogeerd en daar vond ik het ontbijtbuffet goed, maar veel minder 'braziliaans'. Verder vond ik het kleinschalige, persoonlijke van Monte Pascoal veel leuker dan het fabrieksachtige Othon Palace, maar das persoonlijk. Al met al een goede keus wanneer je voor een stadshotel kiest. Wat mij betreft stukken minder geschikt als strandbestemming, ook al zit je direct aan zee.

• 8Johan06-07-2004

Goed hotel, schoon en verzorgd. Het ontbijtbuffet valt tegen. Gelegen in Barra, een 'uitgaanswijk' waar niet zo gek veel te doen is. Goede busverbindingen naar oude binnenstad en stranden. Prachtig uitzicht over boulevard, strand, zee en vuurtoren. Ik geef zelf echter de voorkeur aan het Bahia Othon Palace Hotel. Net wat meer klasse en een veel beter ontbijtbuffet.

Hotel Monte Pascoal info

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden