Hotel Mercure Salvador Rio Vermelho

HotelWeer vandaag29°25°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Salvador Rio Vermelho voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Salvador Rio Vermelho in het Nederlands

prachtige plek

Albert
27-6-2014

Hotel ligt op een prima locatie direkt aan de zee.

toppertje

piet en jacqueline
13-9-2008

een aanrader! waren ten tijde van canaval. Valt net buiten de drukte. zeezicht en keurige kamers, redelijk ruim, zwembad en tuin zeer verzorgd. zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. ontbijt perfect! juiste ligging, kan alle kanten op met bushalte op de hoek. kan helaas niet meer in vakantieboeken terugvinden (??)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Salvador Rio Vermelho in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Salvador Rio Vermelho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Salvador Rio Vermelho scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.