Begin Oktober 2007 een paar dagen in dit hotel geweest

Review geschreven door Adriaan

Begin Oktober 2007 een paar dagen in dit hotel geweest

Adriaan,
24-10-2007

Begin Oktober 2007 een paar dagen in dit hotel geweest. Het ligt ver van de binnenstad ongeveer een half uur met de taxi maar wel vrij dicht bij het vliegveld is dus wel handig als je moet vliegen. Service was goed en ook het ontbijt redelijk. s´Avonds een keer in het hotel gegeten en dat was best goed al zag ik geen keuken zal wel in de buurt besteld zijn. Het is zeker geen hotel voor een week strand vakantie. We hebben vandaar een excuresie naar de turtles geboekt en ook het stadje op ongeveer 1 uur rijden was aardig. Je zit dan in dit hotel al in de goede richting. De rijs is ook niet hoog dus al met al viel het wel mee.