vorige maand 2 dagen (van de geplande 9) in dit hotel De 1

Review geschreven door bill

vorige maand 2 dagen (van de geplande 9) in dit hotel De 1

bill,
6-4-2007

vorige maand 2 dagen (van de geplande 9) in dit hotel doorgebracht. De kamers zijn zwaar verouderd en smoezelig. Nauwelijks uitzicht doordat er 1 raampje in de gehele kamer zit. In het "zwembadje" werd dagelijks zwemles aan de lokale bevolking gegeven. Het ontbijt was een aanfluiting; er renden kakkerlakken over het ontbijtbuffet en de kaas en worst werden niet gekoeld waardoor het er na een aantal uren vies uit ging zien. In de omgeving geen enkel restaurant te bekennen (op een soort McDonalds na). Het hotel ligt NIET aan het strand, zoals de omschrijving doet vermoeden, maar in een woonwijk. Na 2 dagen besloten naar een ander hotel te verhuizen.