Hotel Catussaba Resort

Hotel Catussaba Resort

2,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Catussaba Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Catussaba Resort in het Nederlands

Vergane glorie

derosa
8-9-2011

Ligging aan de kust is uitstekend, alleen is er verder niets in de buurt. De kamers zijn ruim maar verschrikkelijk gedateerd. Zouden wel een grote opknap beurt kunnen gebruiken.

Gereisd zakelijk in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catussaba Resort in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catussaba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.