Hotel Belmar

8,5

1 review over Hotel Belmar in het Nederlands

Anders

2007

Tuin en zwembad zijn vanuit de eetzaal bereikbaar en je kunt er (goed en goedkoop) eten en drinken bestellen. Het ontbijt is goed met vers fruit en sappen. Een verdieping hoger (2 liften) is de receptie, daar is een lounge en internet. Tussen hotel en zee is een 4 baansweg die qua herrie nadrukkelijk aanwezig is en moeilijk over te steken. Op het strand/duinen tegenover het hotel wordt gemasseerd maar de vloedlijn is daar rotsig. Op 100 a 200 meter naar links is de zee ideaal en kun je er met eb goed in. Er is schaduw en er zijn bediende strandtentjes. We hebben hier 1 week gezeten en 1 week in Breezers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belmar in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.