Appartement Bahia Suites

2008

Super de lux...

marcus
15-10-2008

Inderdaad mooi appartement van een Fransman die in Salvador woond. Prijs was goed onderhandelbaar met hem (in ons geval goedkoop). Ligging is perfect, alles op loopafstand, er tegenover zit een Argentijns pizza restaurant, mmmmmm, zelden zo'n lekkere gehad. Barretjes, restaurants, en vele straatjes met live muziek pal voor je deur of op 1 minuut lopen. Bij terugkomst boek ik dit zeker weer.

Marcus..

Dit appartement geboekt van een Fransman, Nicolai genaamd. Een vriendelijke man die bereidwillig is.

Daarnaast is de locatie top waarbij je verblijft in de wijk Pelourinho, tevens zijn er diverse restaurants waar je prima kunt eten!

Salvador = top!!

Ik hoop zeker weer naar deze stad te gaan en verblijf dan weer in Bahia Suites.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia Suites in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bahia Suites scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.