Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over Bahia Othon Palace

• 8Thorsten&Harry13-08-2007

is een netjes verzorgd hotel,het is eten was erg goed klaar gemaakt met steeds verse ingredienten,salvador zelf was ook erg mooi veel in barok stijlen,en prachtige stranden om te wandelen.

• 6michiel28-11-2006

Wat gedateerd groot hotel met een gunstige ligging. Kamer prima (wij hadden luxe met zeezicht)Andere faciliteiten zijn niet op 5 sterren niveau, slecht ontbijt buffet, klein zwembad en sfeerloze en wat armoedige algemene ruimten. Aardige receptie staf

• 8Rafael20-12-2005

Wij hebben in november 2005 2 nachten op de masterfloor gezeten (EUR 94 incl. tax en ontbijt per nacht). Schone ruime kamer met internetpc. Prachtig uitzicht, ruim balkon. Zwembad prima, strand vlakbij hotel geen aanrader voor toeristen (veel favela-kids daar en zenuwachtige agenten). Eten: Ontbijt is goed, wij hebben op vrijdagavond ook uitgebreide 'eat-as-much-as-you-can' buffet in het hotel bezocht. Heerlijk sushi-buffet genomen, zeer goed eten. TIP: als je naar het centrum van Salvador met de taxi wil, neem dan niet de taxi bij het hotel maar loop naar de weg en neem een stadstaxi, dat scheelt je ruim de helft in de ritprijs.

• 9Johan06-07-2004

Uitstekend hotel, schoon en verzorgd, prima ontbijtbuffet, goede busverbindingen naar oude binnenstad en stranden. Let op: de balkons zijn "franse balkons"; je kan er dus net een geranium op kwijt, maar meer niet. Wel een schitterend uitzicht. En Salvador is een geweldige stad. Een aanrader!

• 9Rita Leathers02-09-2003

In augustus kamer op masterfloor voor U$ 100,=(+tax+service) prachtige grote Amerikaanse kamer met balkon, uitzicht op zee - eigen pc op de kamer dus gratis internet en mail, goed ontbijt, we houden niet van hotel eten dus niet geprobeerd, Salvador heeft zeer veel goede restaurants, ook wat duurdere. Salvador vonden wij erg toeristisch en voor het gevoel gevaarlijker dan de leuke kleine dorpen en stadjes.

Hotel Bahia Othon Palace info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)