Hotel Bahia Othon Palace ****

Hotel Bahia Othon Palace ****

Hotel Bahia Othon Palace
Hotel Bahia Othon Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Othon Palace voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Bahia Othon Palace in het Nederlands

is een netjes verzorgd hotel,het is eten was erg goed met

Thorsten&Harry, 13-8-2007

is een netjes verzorgd hotel,het is eten was erg goed klaar gemaakt met steeds verse ingredienten,salvador zelf was ook erg mooi veel in barok stijlen,en prachtige stranden om te wandelen.

Wat gedateerd groot hotel met een gunstige ligging. Kamer prima (wij hadden luxe met zeezicht)Andere faciliteiten zijn niet op 5 sterren niveau, slecht ontbijt buffet, klein zwembad en sfeerloze en wat armoedige algemene ruimten. Aardige receptie staf

Wij hebben in november 2005 2 nachten op de masterfloor gezeten (EUR 94 incl. tax en ontbijt per nacht). Schone ruime kamer met internetpc. Prachtig uitzicht, ruim balkon. Zwembad prima, strand vlakbij hotel geen aanrader voor toeristen (veel favela-kids daar en zenuwachtige agenten). Eten: Ontbijt is goed, wij hebben op vrijdagavond ook uitgebreide 'eat-as-much-as-you-can' buffet in het hotel bezocht. Heerlijk sushi-buffet genomen, zeer goed eten. TIP: als je naar het centrum van Salvador met de taxi wil, neem dan niet de taxi bij het hotel maar loop naar de weg en neem een stadstaxi, dat scheelt je ruim de helft in de ritprijs.

Uitstekend hotel, schoon en verzorgd, prima ontbijtbuffet, goede busverbindingen naar oude binnenstad en stranden. Let op: de balkons zijn "franse balkons"; je kan er dus net een geranium op kwijt, maar meer niet. Wel een schitterend uitzicht. En Salvador is een geweldige stad. Een aanrader!

In augustus kamer op masterfloor voor U$ 100,=(+tax+service) prachtige grote Amerikaanse kamer met balkon, uitzicht op zee - eigen pc op de kamer dus gratis internet en mail, goed ontbijt, we houden niet van hotel eten dus niet geprobeerd, Salvador heeft zeer veel goede restaurants, ook wat duurdere.

Salvador vonden wij erg toeristisch en voor het gevoel gevaarlijker dan de leuke kleine dorpen en stadjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Othon Palace in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Othon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Othon Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.