Hotel Bahia Café

Kleine hotelsWeer vandaag30°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Café voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bahia Café in het Nederlands

Het hotel voor een verblijf in de Pelhourino

Jolanda en Erwin
17-3-2009

Schitterende verbouwde pousada in de historische wijk van Salvador. Voorheen een papierwinkeltje maar nu door de belgische eigenaar zeer smaakvol verbouwd tot een hotel met 10 kamers en een gezellig internetcafe op de begane grond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Café in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Café zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.