Salvador Bahia

Reviews over Salvador Bahia

Gastvrije mensen.

annelies de bruin,
    17-8-2010

Casa Alegria is een prima bed en breakfast. Je krijgt een lekker ontbijt en avondeten is ook goed, dat kan je op afspraak nemen. Het is wel handig wat portugees te spreken.

De grote woonkamer is mooi en er is een lekker zwembad. De pousada ligt vlakbij het mooie Itapuastrand. Er gaan veel bussen naar het centrum, maar daar zit je dan minstens een uur in. Vlakbij is ook een plein met allerlei winkels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Fantastische Bed & Breakfast!

Hetty Kleinloog,
    11-8-2010

In Casa Alegria wordt de gast enorm gastvrij ontvangen door Suzan en haar gezin. De B&B heeft drie slaapkamers en de gast heeft een grote huiskamer plus zwembad (!) tot zijn beschikking. Het ligt een stuk buiten het centrum van Salvador (met de bus goed te doen), maar is daardoor wel veiliger. Het mooie, autentieke strand van Itapua ligt op 5 minuten loopafstand.

Echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2010