vakanties Salvador

Reviews over Salvador

prachtige plek

Albert,
    27-6-2014

Hotel ligt op een prima locatie direkt aan de zee.

Groot huis met een negental kamers.

Casper,
    9-8-2011

Vriendelijke bediening en wij kamer 9 groot 2 kamers met balkon!

Ontbijt goed. In het weekend galmt wel het geluid van een disco 100 meter verder naar binnen. Airco wat hoger en oordopjes.

Op 4 min van de boulevardmet lekkere stranden.

PRACHTIG HOTEL

Francis van Jette,
    25-4-2010

Prachtig hotel gelegen op een 10-tal km van het centrum van Salvador da Bahia (Pelourinho) met een heel mooi zicht op de baai van Salvador. Rijk gevuld ontbijtbuffet. Dakzwemkom want zwemmen is onmogelijk in de oceaan omdat het hotel op een hoogte ligt. Geen cafés/bars en restaurants in de onmiddellijke nabijheid van het hotel.

Aanrader

M. van der Vijver,
    22-6-2009

fantastisch hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel. Het diner is niet geweldig, duur en niet echt lekker.

Perfect stadshotel

XXX,
    4-4-2009

We logeerden er in een farol suite. De kamer was mooi, ruim, proper. Internetaansluiting werkte perfect (Wat niet overal het geval is in Brazilië) Mooi uitzicht op de zee. Ontbijt uitmuntend. Prima stadshotel als uitvalsbasis om salvador te verkennen. (Voor een ontspannende strandvakantie raad ik echter "morro de sao paulo" aan, op 2 uur varen van Salvador)

Salvador scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews