Hotel Windsor Plaza Copacabana ***

Hotel Windsor Plaza Copacabana ***

Hotel Windsor Plaza Copacabana

We hebben een aantal aanbieders voor Windsor Plaza Copacabana voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Windsor Plaza Copacabana in het Nederlands

Goede plek

R van den Berg, 21-12-2009

Goede ligging van het hotel, eten is goed, ook een uitgebreid ontbijt buffet.. redelijk dicht bij club help.

Goed gelegen hotel

E & S, 15-11-2008

Wij hebben hier in oktober 2008 5 nachten verbleven. Het was een verzorgd hotel, misschien iets meer geschikt voor zakenmensen maar goed gelegen om Rio te ontdekken.

Restaurant was in orde, voor buffet mocht er wat meer variatie in zitten.

De kamer was verzorgd maar het uitzicht kon beter, na 5 nachten op een muur te zien heb je het wel gehad.

Dakterras was verzorgd, mooi uitzicht maar van een zwembad kon je niet echt spreken.

hotel was prima

Pottier D., 6-11-2008

na rondreis eerst piepkleine kamers gekregen, het was ook een rokerskamer ! Daar wij daar 5 nachten verbleven aangedrongen op een grotere kamer en niet roker ,werd ons de dag nadien een andere kamer toegewezen, wat prima was . Buffetten inderdaad o.k. Het dakterras was een oase in de stad, met een klein zwembad voor de verfrissing . De caiperinha's waren er uitstekend!

Perfect hotel, vorig jaar tijdens rondreis door Braxilie enkele dagen verbleven. Moderne en goede kamers, fijne douche. Uitzicht vanaf de kamers is niet altijd goed, maar het dakterras maakt veel goed! Ook uitstekende buffetten, zowel 's ochtends als 's avonds. Nog geen 5 minuten lopen van het befaamde strand, goede beveiliging. Ik zou er nog een keer heen gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windsor Plaza Copacabana in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windsor Plaza Copacabana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Windsor Plaza Copacabana scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.