Hotel Rios Nice

HotelWeer vandaag27°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Rios Nice voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rios Nice

I would recomend it if your interested in staying near the Lapa street parties but its a fair distance from Copacabana where all the action is. The breakfast is ok and has good prices dinners for Rio. Good Supermarket across the road.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rios Nice in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rios Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rios Nice scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.