Hostel Piratas de Ipanema

1 review over Hostel Piratas de Ipanema

¡Nunca más!

Mònica
30-8-2009

El hostel màs sucio del mundo. Si ven las fotos pueden ver que cobraban a los pasajeros para DORMIR EN EL PISO!!! no habìa limpieza y hasta terminè en un hospital con fiebre y urticarias de la suciedAD del hostel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Piratas de Ipanema in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Piratas de Ipanema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Piratas de Ipanema scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.