Hotel Pestana Rio Atlantica

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°25°
Hotel Pestana Rio Atlantica
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Rio Atlantica voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een zeer degelijk hotel met alle voorzieningen die je nodig hebt. Een leuk zwembad op het dak en een barretje waar je een gratis welkomstdrankje kreeg. Goed ontbijt, half buiten. Ligging fantastisch. Slechts 1 nacht geweest op doorreis.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Sauna

3 reviews over Hotel Pestana Rio Atlantica in het Nederlands

Goed hotel op een unieke plaats

Johan
22-8-2009

Luxe hotel, heeft opknap beurt nodig

K.G. Sellenrode
11-8-2009

bij binnenkomst heb je het idee dat je een 4 a 5 sterren hotel binnenkomt. alle faciliteiten van het Hotel zijn ook wel op dat niveau, echter de kamers zelf zijn sinds de jaren 70/80 niet meer aangepast.

Mijn kamer had overal waterlekkage in de badkamer. De lakens werden enkel verschoond als je zelf de lakens van het bed af haalde.

ontbijt en service waren zeker erg netjes en meer dan voldoende.

2005

Het hotel ligt aan het strand Copacabana

er is een dakterras met zwembad

mogelijkheden om internet te gebruiken

had een kamer met zicht op het strand

het ontbijt is uit de kunst

trips naar H stern jeweliers ( gratis)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Rio Atlantica in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Rio Atlantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.