Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over Othon Travel Savoy

• 6Dave13-01-2014

Centrale ligging

Hotelkamer was prima, wel last van het verkeer. Ontbijt goed en een prima uitvalbasis om Rio te ontdekken. Wij zijn hier 10 nachten geweest.

• 7annelies01-04-2010

Redelijk

Het hotel ligt prima t.o.v. Copacabana en er stoppen veel bussen naar alle bezienswaardigheden. Ook de metro is op loopafstand. De kamer is simpel, de douche gaf af en toe geen water, moest je even wachten en opeens was er weer water. Wij zaten op de bovenste verdieping. Ontbijt prima en de mensen zijn verder heel aardig.

• 6JUAN JUAN25-06-2009

Good location

The staff was very friendly and location is very good, one block away from the beach

• 7Leontien18-12-2007

Prima en net hotel. Mooie lobby en het ontbijt was zoals overal in Brazilie heerlijk en uitgebreid. Onze kamer keek uit op een muur, maar dat maakte ons niet uit, want in Rio ga je niet op je kamer zitten. Geen geluidsoverlast. Locatie is super, want 1 blok verder is Copacabana.

• 8Klaas19-08-2007

Redelijk goed hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zoals in de meeste hotels is de lobby luxe en mooi. Zo ook hier. De kamers zijn echter minder. We zaten in kamer 3 (verdieping niet belangrijk), maar da's geen goeie keus. Kamers 3 t/m 6 zitten aan de straatkant en die straat is op geen enkel moment van de dag rustig. Slapen kan daardoor lastig zijn. De kamer was verder erg ruim, inclusief bank en tafel met twee stoelen. Maar in badkamers zijn de brazilianen niet sterk. Zo'n spons-wc bril, gruwelijk. Verder is het in bad staan bij het douchen, waarbij er genoeg water over de rand gaat om de badkamer blank te doen laten staan. Niet geweldig, maar ook niet het minste wat we gezien hebben. Het ontbijt is prima en uitgebreid, je kan je eigen tosti maken als je wilt, en het buffet wordt aangevuld als dat nodig is.

• 8claire24-11-2006

Wat een rot hotel, er is werkelijk helemaal niets te doen. De bar in de lobby:daar kunnen zeker 2 barkrukken in staan.De kamers zijn ook super klein.(wij kregen de minibar niet open, omdat het bed er voor stond.) erg fijn. Een pluspunt is dat het erg dicht bij het Copacabana strand ligt, daar kun je je wel heel de dag vermaken. Ook voor verdere excursies zit je goed, je bent overal lekker snel. Om lekker te eten moet je naar restaurant Monaco gaan, net om het hoekje. Super lekker eten en heel vriendelijk personeel. Ze scheppen gewoon je bord op en voor je het leeg hebt, staan ze al in de aanslag om het nog een keer te vullen.

• 7Jacky15-12-2005

Goed hotel voor een paar dagen. Wij zijn hier 3 dagen geweest. Er is geen restaurant maar je kunt wel eten via roomservice bestellen. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Ligging is prima, dichtbij Copacabana en Ipanema. Personeel receptie behulpzaam. Kamers schoon, bed aan de kleine kant.

• 8Soerish Badal15-03-2005

Dichtbij Copacabana beach. openbaar vervoer voor het hotel. Schone en nette kamers. Ontbijt is een buffet welke prima is met vers fruit. Goed uitgangspunt om naar de toeristische attracties te gaan. Ligt naast de luxe en goede, veilige wijk Ipanema. Veel winkelmogelijkheden in de straat van het hotel. Kortom een goede prijs-kwaliteitverhouding om een perfecte vakantie te beleven in Rio de Janeiro.

• 7truusje van den berg18-09-2003

Een ontbijthotel in een zijstraat van het Copacabanastrand. Keurig hotel en keurige kamers. Tegenover hotel wisselkantoor en banken om te pinnen. Bijna naast het hotel supermarkt. Links, links en je zit op het grote strand van Copacabana. Aan het strand veel (luxe)eetgelegenheden waar je voor 30 reaal (10 euro) je buik helemaal vol kan eten. Een goede tip: bestel 1 menu, daar kan je met 2 personen van eten. Dat is ook namelijk de gewoonte in Brazilie. Een stuk biefstuk is 4 ons! Je krijgt niet 1 kipschnitzel maar 3! Een mediumpizza is voor 1 persoon veel te veel. Bestel een small per persoon. De Braziliaanse wijn is muffig. Neem Chileense of Argentijnse (plm.28 tot 42 reaal per fles). Zoals in alle grote steden van Brazilia geldt, niet 's avonds in gebieden komen waar het gevaarlijk kan zijn (bv rechts van het hotel). Overdag geen probleem. Taxi's en metro is goedkoop.

Hotel Othon Travel Savoy info

Soort hotel