Hotel Othon Classic Olinda

Hotel Othon Classic Olinda

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Othon Classic Olinda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Othon Classic Olinda in het Nederlands

2008

keurig hotel op perfecte locatie

J.C. A.
13-9-2008

midden op de Copacabana! nette kamers -recentelijk gerenoveerd, in jaren 40 stijl. TV, minibar, airco, grote kamer. prima hotel voor zijn geld. Ontbijt met fruit, brood en beleg en scrambeled eggs. Al vanaf 0600 uur. Niet zo'n heel levendige bar, maar hé; je zit op de Copacabana. er is echt wel iets te vinden in de buurt.

Gereisd Zakelijk in september 2008

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Othon Classic Olinda in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Othon Classic Olinda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.