Hotel Gloria **

Hotel Gloria **

4 reviews over Hotel Gloria in het Nederlands

Mooi klassiek hotel

JK, 12-5-2010

Mooi klassiek hotel in de wijk Gloria. Zeker in de avond op het terrsas zitten en het uitzicht hebben over de wijk Gloria is erg mooi. Zeker het landen en opstijgen van het verderopgelegen vliegveld is leuk om te volgen. Het uitzicht op de Suikerberg en de jachthaven is er mooi.

Prachtig hotel met Braz. traditie

Kees, 23-4-2009

Diverse keren met plezier verbleven.

Helaas is het hotel gesloten voor renovatie tot half 2011...

Goede keuze

Robin, 12-11-2008

Dit hotel is een prima keuze als je dicht bij het zakengebied en de vliegvelden wilt wezen. De Copacobana is met de taxi ongeveer 10 minuten. De service in het hotel is prima. Een topper is het ontbijt met veel keus aan broodjes en vers fruit.

Ik ben hier in 2000 geweest

Dinne Bosman, 14-9-2003

Ik ben hier in 2000 geweest. Het hotel heeft 2 baden, waarvan een aan het restaurant. Wat dacht je van een biertje terwijl je in het water licht? De kamers zijn mooi en als je 's ochtends wakker wordt hoor het geluid van een watverval in de tuin (eerst denk je dat het regent..). Verder kon je in het restaurant prima eten. Alle kosten van drankjes/eten etc. kunnen op je kamer nr. geregistreerd worden. Het ontbijt was ontzettend lekker (veel vruchtensappen).

Veel plezier

Dinne

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gloria scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.