Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Ducasse Rio

• 1marco antonio28-11-2012

Nunca mais!!!!!!

Atendimento ruim, quartos sujos, com mau cheiro, café da manhã na mesma linha do atendimento - "RUIM" - e o mais impressionante, para descarregar/carregar as malas é preciso contar com muita sorte, pois as vagas em frente ao "hotel" estão sempre ocupadas, um absurdo... Internet então, nem com reza brava, e só um elevador funciona. Realmente uma lástima!!

• 3kris20-08-2012

dit nooit meer

-ligging: aan de voet van een favela, dak-zwembad (voetbad)= met zicht op de favela +personeel was vriendelijk en sprak engels, vlak bij copacabana -maar zijn toch in't zak gezet met de uitstap vanuit het hotel -hotel, zeer duur betaald voor géén comfort, gele lakens met vlekken op en ijskast met miertjes in de kamers, bij veel wind lag je precies in een tentje

• 3Cinara Brandão05-11-2009

Nunca mais!

Eu, particularmente, não pretendo mais me hospedar lá. Não pela localização que é ótima, mas sim pelo mau atendimento e desorganização do serviço de quarto.

• 4Jânio05-10-2009

NUNCA MAIS

A localização do hotel é ruin, pois fica ao lado da entrada de uma favela(sem preconceitos),mas o local é muito barulhento. O atendimento do hotel é ruin, pois o atendente que mim recepcionou foi muito desagradavel. Eu não recomendo porque além do já citado acima, quando eu cheguei no hotel fui surpreendido com a mudança de hotel, pois o atendente informou que o hotel estava com vários vazamentos de água e tinha infiltrações em todos os quartos.

• 6Leon14-06-2009

Slecht onderhouden hotel.

In onze kamer kwam er vocht uit de muren. De druppels kwamen er letterlijk uit. Vlakbij de stopcontacten nota bene. Onze indruk is dat er weinig aan onderhoud gedaan wordt. Over de service geen klachten. De ligging is prima vlak bij de Copacabana stranden. Vlakbij ligt wel een sloppenwijk waar je als toerist maar beter niet kunt komen.

Leon

• 6Sjaak Clappers06-06-2009

Gunstige ligging, vlakbij strand Copacabanna

Gedateerd hotel met het nodige achterstallige onderhoud. Wel gunstige ligging op 100 mtr van strand Copacabanna.

• 8febs25-03-2008

prima hotel, prima prijs, ligging okay hoewel niet op de boulevard

Hotel Ducasse Rio info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar