Hotel Copacabana Palace

8.4Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Rio de Janeiro

Op vakantie geweest naar Copacabana Palace?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Copacabana Palace voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Copacabana Palace

• 6Marco13-10-2013

Buitenkant beloofd meer dan de binnenkant

Direct aan het strand is natuurlijk uitstekende ligging.
    Kamers waren netjes zonder luxe. Geen fruit, krant of flesjes water. Hoort toch wel op dit niveau. Mis warmte in dit hotel. Geen gezellige lobby en het restaurant is eenvoudig. Italiaan is wel de moeite waard. Heb me geen moment gast gevoeld terwijl ik hier toch bijna week verbleef.

Alleen gereisd in oktober 2013

• 10fam Teeuwe27-12-2012

Verslavende Luxe

Authentiek en stijlvol hotel gelegen aan het strand van Copacabana. De kamers zijn ruim en de inrichting is modern; in een retro decor met antieke ladekasten, bureau's, stoeltjes etc. staat moderne ATV apparatuur. De grote boxspring bedden slapen heerlijk (dagelijks strak en glad opgemaakt). Kleine attentie's zoals originele Brazillian slippers (op maat) na aankomst. Fruit snacks of borrel hapjes worden bij het zwembad rond gedeeld. Het hotel heeft een prima restaurant, met uitgebreid buffet of a la carte. Het hotel personeel is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Er is 24 uur Room service (ook cleaning en maintenance) Minpuntje? Ja, de cocktails zijn fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Ellen Huijgen03-08-2008

waanzinnig

fantastisch hotel aan het strand. Als nuchtere hollander scoor je bij mij niet snel een 10:-) wij gingen met de gedachte als we het doen doen we het goed. Rio in een befaamd hotel. was al een keer eerder in rio geweest kende dus al wel de ligging van het hotel. Hotel is prijzig uiteraard dus hebben we er maar een schepje bovenop gedaan: de suite (2 kamers) met balkon en uitzicht op zee. Doen! Een uitmuntende vakantie, rio, hotel, sfeer, alles. Als er een hemel bestaat dan was het daar.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Bernhard18-11-2007

Een geweldig hotel, waarin de gast goed in de watten wordt gelegd, het personeel anticipeert goed op de behoefte van de klant, internetverbinding op de kamer, eigen faxnummer, kortom voor zowel vakantieganger als zakenreiziger een ideale verblijfsmogelijkheid.

Gereisd met partner in november 2007

• 8j.georges gilman05-07-2006

op zaterdag middag het beste fejohada buffet ter wereld. kamers mogen worden opgefrist. het hotel bij uitstek bezocht door de oude latijns amerikaanse dictators

Gereisd in juli 2006

• 8Jakob16-07-2005

Mooi hotel aan de avenu de copacabana. Centraal gelegen, tegen over een parkje (met veel lijn snuivende kinderen) Maar dat zie je overal in Rio. Dit hotel heeft Fox in zijn programma zitten.

Gereisd in juli 2005

Hotel Copacabana Palace info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages