Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Club Med Rio das Pedras

• 1Camila Hartmann08-02-2015

Péssimo!!

Club Med Rio das Pedras: Muito velho, cheio de mofo, quarto super distante. Ralo do banheiro entupido do check in ao check out. E o pior, deixei meu filho de 7 anos no Kids club por volta das 19:00 horas e o encontrei andando sozinho pelo jardim do hotel! Durante minha estada, mandei email para central de atendimento comentando e a resposta que tive é que não estavam localizando minha reserva!! Eu estava lá!! Absurdo!!

• 1Camila Hartmann08-02-2015

Nunca mais!!

• 4marcelo19-09-2013

El MED HACE LO QUE QUIERE ,

Hice mi reserva en el mes de marzo/2013 viaje en septiembre , me dieron la habitacion que a ellos le venia bien , tube que protestar y mucho para lograr algo. El tema comida bajo muchisimo el nivel yo habia estado hace siete años y era una cosa muy distinta , la comida no es buena la atencion en el restaurant es pesima salvo raras exepciones.

• 7Linda18-06-2012

Niet super luxe maar heerlijk genoten

We hadden al gehoord dat het niet een luxe resort was, maar moet eerlijk toegeven dat het beter was dan wij hadden verwacht! Kamers waren basic maar prima, eten was goed (heerlijke braziliaanse gerechten kunnen proberen!) we hebben heerlijk kunnen relaxen en medewerkers waren erg behulpzaam.

• 1Patricia31-01-2011

Nunca mais!

Sujo, mofado, nojento. Lotado de argentinos. Roubada.

• 10LILIANE23-10-2009

OUI MAIS..

SITUE DANS UN SUPER ENDROIT AVEC DES GO QUI S OCCUPENT DE VOUS UNE RETAURATION DE QUALITE DIVERSES ACTIVITES MAIS... LES CHAMBRES DANS UN TRISTE ETAT FENETRES BOIS MOISIES SALLE DE BAIN VETUSTE AVEC UNE TUYAUTERIE QUI VOUS SIGNALE QUAND VOTRE VOISIN PREND SA DOUCHE PRISES ELECTRIQUES QUI NE FONCTIONNENT PAS NOUS Y RETOURNERONS CERTAINEMENT MAIS QUAND LES CHAMBRES SERONT RENOVEES

• 9Johan22-08-2009

Eiland van luxe in een zee van armoede

Een meerdaagse meeting ten behoeve van een zakelijke bijeenkomst was georganiseerd in dit resort. Erg luxe en Westers. Het comfort van de kamers was in het totaalplaatje wat minder. Maar waar hebben we het over, een resort dat werd bewaakt door zwaar bewapende bewakers. Dit om een de van armoe verrekende bevolking buiten de deur te houden. Ik voelde me erg opgelaten. Voor mijn lol zou ik hier nooit heengaan. Het resort op zich was een paradijs.

Hotel Club Med Rio das Pedras info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar