Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Casa Caminho do Corcovado

BraziliëBraziliëRio de Janeiro

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Caminho do Corcovado voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

1 Reviews over Casa Caminho do Corcovado

• 9Casper van Kempen13-08-2012

Een fantastische lokatie in Rio !

Ons verblijf bij Helena was de grote verrassing tijdens onze reis. Deze Casa is een echte parel! Haar huis is een kleine oase in de stad, stilte, tropische tuin van 4000 m2 tegen een heuvel aan, en mooi uitzicht, een rustpunt weg van het hectisch stadsgewoel. Mooie, ruime kamers, met grote badkamer. Zeer verzorgd ontbijt in de ochtendzon, met het laatste kopje koffie genietend op de veranda. De lokatie ligt mooi centraal, waar vandaan we onze trips maakten. Taxi's en bussen staan beneden bij het Corvado station. Absoluut veilige buurt, na donker staan er stadwachten op hun post. We vonden enkele goede restaurants zijn op loopafstand. Voor zondag had Helena voor ons een paar fietsen gehuurd, waarmee we alle stranden zijn afgefietst (een aanrader!). Op de heenreis kwam (zoon) Diogo ons 's avonds van het vliegveld afhalen, prima service! Helena (perfect Engels) was bijzonder hulpvaardig bij het uitwerken van de uitstapjes die we gepland hadden, en was een geduldige vraagbaak.

Bed & Breakfast Casa Caminho do Corcovado info

• Adresgegevens