Hotel Atlantis Copacabana

Hotel Atlantis Copacabana

8.3Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Rio de Janeiro

Op vakantie geweest naar Atlantis Copacabana?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Copacabana voor je op een rij gezet:

• Sauna

4 reviews over Hotel Atlantis Copacabana

• 8jackysmit07-04-2013

Uitstekend gelegen

2e overnachtinngs hotel tijdens onze rondreis. Perfect gelegen tussen Het Copacabana strand en het Ipanema strand. Goede kamer. Lekker bed. Alleen ontbijtfaciliteiten en als je verwacht een bar aan te treffen heb je het mis. Je kunt wel drankjes kopen in klein deel in het restaurant. Maar is niet echt gezellig. Geen echte lobby. Op dakterras is zwembad met parasols en ligbedden, bar die daar is was tijdens ons verblijf gesloten. Gratis wifi aanwezig. een prachtuitzicht vanaf het dakterras. Mocht je naar Rio willen gaan is dit hotel toch zeker wel een aanrader vanwege de ligging.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Guido11-10-2011

Goed en net hotel

Zeer goed hotel. Erg netjes, ruime kamers, goed ontbijt en zeer fijn gelegen. Precies tussen copa cabana en ipanema strand in. Zou zeker overwegen hier terug te komen. Rio is sws echt een top stad!!!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Familie van Rijn16-08-2011

Mooi hotel

Dit hotel is gelegen tussen de 2 stranden van Copacabana en Ipanema, beiden op loopafstand. Redelijk drukke buurt, maar zeer goed bereikbaar. Begin juli 2011 was er een verbouwing in de receptie, maar door zeer vriendelijk personeel hebben we hier geen overlast van ondervonden. Prima kamers met douche en toilet, prima en uitgebreid ontbijt. Winkels en restaurants op loopafstand. Veilige buurt om rond te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Casper13-08-2011

Vanaf een kamer v/a 7e fantastisch uitzicht!

Weer een goede keus gemaakt. EEn hotel wat nu gerenoveerd werd bv de receptie. Wij zaten in kamer 1008, op de 10e etage WAT EEN UITZICHT. OKe, liever op de 11e omdat de oude aircoos druppelen van de 11e op jou op de 10e. Irritant geluid dus ook jou oude airco maar aan zetten. Dit is het enige minpuntje. Ruim ontbijt in een vrij drukke bedompte zaal zonder ramen, maar zeer uitgebreidt. Goede bedden ruim en een mooie douche. En als verassing.......het dakterras op de 12e met bubbelbad, stoelen en zwembad en een uitzicht naar alle kanten. Gewoon boeken dit hotel en vragen zo hoog mogelijk en paar dagen van te voren een mail sturen. 8 min van het strand lopen Ipanema, Metro op 15 minuten en de waanzinnige straat: Rue Farme de Amoede moet je ook zien zijstraat van het strand. Vooral tussen 1700 en 2100 in het weekend.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Atlantis Copacabana info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats