Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Pousada Holanda

• 9Herman ten Berge05-12-2017

Heerlijk relaxte vakantie !

Temperatuur in november is super; zowel de buitentemperatuur als de temperatuur van het zeewater in die regio. de pousada is gelegen in een rustige, kleine plaats. Het verblijf zelf is keurig verzorgd. de eigenaar en gastheer, Roger van der Bol, doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hij haalt en brengt je eventueel van en naar het vliegveld en hij regelt, indien nodig, tussentijds vervoer. Hij heeft veel goede tips om je verblijf een aangename gebeurtenis te maken. Als er iets is wat we moeten bedenken als verbeterpunt, dan is het enige wat we nog kunnen bedenken een airconditioning. 's Nachts is het wel een uitdaging om goed te slapen met de hogere temperaturen dan die we gewend zijn. Aan de andere kant was ik dat 's morgens snel vergeten wanneer ik op het gemak 100 meters op mijn slippertjes naar de zee wandel voor een heerlijke duik !

• 8Cobie04-10-2015

Nederlandse gastvrijheid in Brazilië

Pousada Holanda is gelegen vlak bij het strand in Enseada dos Carais een half uurtje van Recife vandaan. De Nederlandse eigenaar Roger vd Bol komt je halen van het vliegveld in Recife en bezorgt je een fantastische onvergetelijke vakantie. Hij geeft je tips over alle mooie plekken in de omgeving en indien je dat wenst reist hij met je mee om het allemaal zelf te laten zien, of kan hij vervoer regelen. De pousada heeft een klein, maar heerlijk zwembad en is rustig gelegen. Een aanrader!

• 8familie Driessen21-09-2014

mooie rustige locatie en enthousiaste gastheer

in augustus 2014 verbleven wij voor anderhalve week met ons gezin van 5 volwassenen in de Pousada Holanda. Eigenaar Roger is een enthousiaste, prettige en goede gastheer die ons menig keer als gids naar de mooiste plekjes in de omgeving heeft begeleid. Elke ochtend een heerlijk en gezond ontbijt met vers fruit en regelmatig een goed gesprek met Roger over de plaatselijke omstandigheden en gewoonten waardoor we Brazilië beter hebben leren kennen. De pousada is gelegen op amper 100 meter vanaf het strand in een minder toeristische omgeving en heeft een heerlijke ommuurde tuin met verschillende zitplekken en een goed zwembad. De kamers en sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig en netjes. Een aanrader voor ieder die een stukje Brazilië wil leren kennen.

• 9Angelique Schippers03-08-2014

Mooi gelegen plek

Pousada Holanda ligt op een mooie plek vlak bij de zee. Heerlijke ongedwongen sfeer. Lekker schoon zwembad in de tuin. Veel ruimte, mooie grote tuin die goed is onderhouden. Zeer goed verzorgd ontbijt met vers fruit en verse sappen, heerlijke broodjes en beleg en lekkere koffie. Eigenaar regelt ook regelmatig uitstapjes indien gewenst.

• 8fabio05-12-2012

aonde esta o telf.para contato

gostaria de se hospedar tenho uma otima recomendaçaõ mas aonde esta o telefoneeeeeeeeee

• 10Tino31-01-2012

Geweldige vakantie

Als je als Nederlander naar Brazilië gaat dan is Bed & Breakfast 'Holanda' een echte aanrader. De eigenaar Roger van der Bol is Nederlander en spreekt ook goed Portugees. Hij kan je van het vliegveld van Recife af komen halen. Roger geeft je informatie over de stranden en de steden en dorpen die het te bezoeken waard zijn. Zijn Bed & Breakfast ligt zo'n 100 mtr van het strand vandaan, en voor degenen voor wie dat te ver is, is er een zwembad in zijn tuin.

Bed & Breakfast Pousada Holanda info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden