Sorteren

Reviews over Praia do Futuro

super hotel

R Boer
    31-7-2011

op reis door Brazilie de eerste nacht verbleven in het Quality hotel in Fortaleza.Bij aankomst in het hotel vriendelijk geholpen en gebracht naar onze kamer op de 17 de etage,met werkelijk een prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan en de boulevard Beira mar.Omgeving gezellig en levendig.Volgende dag begonnen met een super ontbijt met veel vers fruit en daarna weer verder gereist

prima hotel, Grote kamers vriendelijk personeel en zeer

Bakker
    18-5-2006

prima hotel, Grote kamers vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt. aanrader

PRIMA HOTEL MET EEN NADEEL HET ZWEMBAD OP DE BOVENSTE IS

KEES VAN ZANTVOORT
    25-8-2005

PRIMA HOTEL MET EEN NADEEL HET ZWEMBAD OP DE BOVENSTE VERDIEPING IS EEN QUA OMVANG EEN VEREDELDE BADKUIP. VERDER WAS DE SERVICE UITSTEKEND EN ZIJN DE KAMERS UITSTEKEND.