Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

6 Reviews over Iberostar Praia do Forte

• 10croese05-11-2011

Lekker genieten - het hotel, de zee en de mensen

We zijn van 02-10-2011 tot 16-10-2011 in Hotel Praia do Forte Iberostar geweest. Het was een kinderwens van mijn vrouw om naar Brazilie te gaan. Zij spreekt vloeiend portugees. Wij gaan altijd op vakantie naar een Iberostar Hotel. Het hotel is schoon en goed onderhouden. We hadden een kamer met zeezicht. Alles ziet er verzorgd uit. We houden van het contact met medewerkers en gasten. Een nadeel is dat de medewerkers alleen portugees/braziliaans spreken. We hebben heerlijk gewandeld op het strand, het weer was gemiddeld 30 graden, we zijn naar schildpadden reservaat geweest, heerlijk gewandeld in Praia do forte , Duintoer gedaan, paard gereden op het strand. Het was een vakantie om nog eens over te doen.

• 10Ines21-06-2011

Excelente!

O Hotel Ibestostar Praia do Forte é espectacular! Tudo é perfeito. A animação então é o melhor, apesar de tantos passeios possíveis à volta do Hotel, a única vontade era ficar e participar nas actividades diárias, os animadores são espectaculares, a toda a hora!

• 10Dalby J- Pierre16-11-2010

Le paradis terrestre

Hôtel trop top,rien à redire.Spectacles, animations, restaurations à thèmes ,logements rien à redire.Que du bonheur pendant15 jrs .

• 9Jean19-07-2010

Super Verzorgd

Dit redelijk nieuwe hotel (2009) had alles tot in de puntjes verzorgd. Het personeel is super vriendelijk en op de belangrijkste plaatsen praat het ook Engels, Duits en Frans. (receptie, animatie, restaurants). Eén zwembad met animatie en aan de andere zijde een zwembad waar je lekker kunt relaxen. Mooi, rustig en afgelegen strand. Er is in de buurt maar 1 dorpje (±1 uur lopen of 10minuten met de taxi) waar het wel heel toeristisch is. Daar is ook een schildpadden reservaat wat je kunt bezoeken.

Voor ons was het een mooie afsluiting van onze rondreis door Brazilië.

• 10lydia en theo20-01-2009

eerste en laatste keer

in de kerst en nieuwjaarsperiode daar geweest.prachtig hotel maar de service laat te wensen over.hotel bahia was stukken beter,daar zijn we vorig jaar geweest.de avondshows waren subliem,zeer proffesioneel.eten redelijk.leer maar portugees want ze verstaan geen enkele andere taal.zwembaden:zeer goed en warm.alles was wel zeer proper.qua vriendelijkheid en bediening was bahia stukken beter! de spa was nog niet klaar,pas in april!we gaan niet terug naar dit hotel,maar zeker wel naar hotel bahia!de meerprijs die je betaald is hotel praia do forte niet waard.

• 9Janssens Lydia20-01-2009

prachtig complex!maar geen tweede keer!

wij waren van 17 december tot 7 januari 2009 in dit gloednieuwe hotel.onze eerste indruk was:"waaw!!",prachtig gebouw en zeer mooi ingericht.vorig jaar waren we in dezelfde periode in hotel bahia,dat ervlak naast ligt op 5 minuten wandelen.we hebben dus wat verschillen kunnen opmerken! de service laat zeker te wensen over en is nog helemààl niet zoals het zou moeten zijn!lang wachten om bedient te worden,ofwel komen ze helemaal niet vragen of je iets nodig hebt.dit staat echt nog wel in de kinderschoenen!wij waren blijkbaar niet de enigen die ons daaraan stoorden,er zijn 4 koppels verhuist naar het vorige hotel bahia.stukken beter qua service en vriendelijkheid!de overige dingen zijn vergelijkbaar met hotel bahia:eten:identiek hetzelfde,enkel de kamers waren groter met een bed van 2 meter breed,ruimte zat dus.animatie was top! zeer proffesioneel!engels word er nog steeds niet gesproken,dus leer alvast maar wat portugees anders verstaan ze je niet.enkel de spa was niet klaar!lydia&theo

Hotel Iberostar Praia do Forte info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar