Hotel Iberostar Bahia

• Kinderopvang
  • Sauna

34 reviews over Hotel Iberostar Bahia

• 8CP17-10-2013

een heel mooi hotel zeker zijn geld waard

wij zijn in december naar brazilie geweest ,en het was een mooie vakantie .de kamers waren mooi ,het eten was zalig en de bediening was ook in orde ,wij hebben geen min punten .

Gereisd met partner in december 2008

• 6Evelien & Jonas20-03-2012

Zeker het geld niet waard!

Naar onze ervaring (Dom. Rep., Jamaica, Mexico, Thailand) kan het voor dit geld stukken beter! Enkel aan de receptie kan men Engels, de rest vh personeel geen woord! Iberosercive (uitstappen) probeerden ons de eerste dagen af te wimpelen in het Duits, pas na elke dag hier onze tijd in te steken, konden we na de 5de dag een locale uitstap regelen, 2 dagen erna werden we opgebeld dat we naar Rio de Janeiro konden voor €1000/pers. Er waren +/- 20 fonteinen, waarvan geen enkele werkten. Eten was goed, maar geen variatie. Er moet strenger worden opgetreden bij de dresscode tijdens lunch, bloot bovenlijf en strings zijn niet smakelijk. Water in zwembad was niet proper. Animatieteam was zeer goed! Mooi en gezellig stadje op 5 km vh hotel. Tijdens ons verblijf was het rustig in het hotel, naar het einde van ons verblijf werd het drukken, er werd veel meer ondernomen om gasten te behagen.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10jensenevi16-08-2011

We verbleven hier in Augustus 2008!

Ik reisde met mijn ouders, en wat een superervaring! Heel groot en mooi complex, zeer gezellig. Jij kijkt je ogen uit!

Ook de kamers waren geweldig, groot, heel mooi, ook de badkamer is zeer ruim.

Het eten is zeer ruim, en alle dagen gevarieerd.

Ook aan het zwembad een leuke sfeer, en steeds animatie voorzien!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10patricia_van_hyfte11-08-2011

zelden zo'n luxe gezien

Adembenemend mooi hotel met alle mogelijke voorzieningen. Brazilië is een prachtig land, met ontzettend vriendelijke mensen. Enige moeilijkheid was dat de meeste mensen geen andere taal spreken dan portugees, was dus behelpen met zeer geanimeerde gebarentaal, wat voor hilarische momenten zorgde. laat de taalbarrière geen reden zijn om het land niet te bezoeken. De mensen zijn zo warm en hartelijk, het hotel is zo'n een pareltje, dat je er dit met plezier bijneemt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9Kelly24-12-2010

Prachtig

Wat een mooi park zeg! Ben ook goed bekend met de iberostars in Mexico, en vond deze net zo goed!! Animatie was Top, eten was perfect en het Park opzicht was super mooi! Zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2010

• 8sien en maria15-11-2009

zwakke iberostar

Vorig jaar Iberostar Lindo in Mexico gedaan, daarom nu opnieuw iberostar gekozen. Toch enigsinds teleurgesteld. Het is niet slecht, maar zeker niet het niveau van Mexico. Met momenten zeer druk in het buffetrestaurant (geen borden of bestek meer beschikbaar) Qua properheid kamer ok, maar de gangen e.d. worden zeker niet alle dagen gepoetst zoals in Mexico. Verscheidene ligstoelen aan het zwembad zijn kapot. Taal is een ramp ze verstaan enkel portugees. Ook zeer beperkt wat uitstappen betreft. Geen golfslagbad, lazy river e.d. enkel zwembad met goede animatie. Spijtig dat je 's avonds nergens buiten op een terras kan zitten met een drankje. Prijs, kwaliteit niet ok. Mexico was goedkoper en VEEL beter.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9dora21-09-2009

het is een mooi hotel

net terug van praia do forte.heb niet te klagen.mooi hotel,vriendelijk personeel,animatie goed.op het eten valt er echt niets op aan te merken,genoeg keuze en genoeg van alles.die wat klagen over het eten zijn niet veel gewoon.de kamers zijn ruim en proper.het personeel doet al het mogelijke om alles proper te houden.maar hun werk word niet gerespekteerd door de toeristen die er verblijven .en dan maar klagen dat het hotel niet proper is .men weet op voorhand dat de extra exurcies die men wil maken niet gratis zijn . wij hebben een mooie tijd gehad.ik kan er echt iets van krijgen van al die mensen die klagen over van alles en nog wat.ze maken er zelf een varkensstal van.ze laten hun vuiligheid achter waar ze staan of liggen.echt niet gezellig als je weet dat het personeel juist heeft gekuist of opgeruimt.een beetje respekt mag er ook wel zijn als je weet wat die meisjes en jongens verdienen.we leven niet meer in de slaventijd.wij hebben een fantastische tijd gehad

Gereisd met partner in september 2009

• 7Dieter en Sharon08-08-2009

"Dit nooit meer"

Het hotel is zijn sterren niet waard. Wij zijn er 15 dagen geweest en na 10 dagen wilden we naar huis, want er is niets te doen. Er zijn weinig uitstappen. Je kan een uitstap maken naar rio maar deze kost 650 euro per pers. Het personeel was helemaal niet vriendelijk en kent geen woord engels. Het animatieteam was wel heel vriendelijk. Het is wel een heel mooi resort en heel proper. Het eten was niet gevarieerd en werd nauwelijks aangevuld. Op een dag was alles tip top in orde, maar 's avonds kwam het uit hoe dat kwam, de grote baas was aanwezig. Het is schandalig dat ze dan pas kunnen vriendelijk zijn en lekker eten maken. Ons zie je niet meer terug. 7 dagen is meer dan genoeg om naar daar te gaan. De reisleider daar is ook over niets enthousiast. Wij hebben al vele landen gedaan (mexico, dom rep, cuba, amerika...) maar dit was het zwakste! Je betaald veel te veel voor wat het maar is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10Familie Keukelinck06-11-2008

Een paradijs!

2de keer naar het hotel lig wel heel afgelegen, maar een kwartiertje met de taxi zit je in het centrum, een typisch klein centrum met de typische souvenirswinkeltjes, veel moet je er niet van vewachten, maar het is de Braziliaanse sfeer die het hem doet. Het hotel is een waar paradijs zowel voor kinderen is er heel veel animatie en voor volwassenen ook. Heel gezellige,mooie,en propere kamers,het eten is subliem en tal van keuze (ook voor kinderen speciaal een pasta en pizza buffet). De ongerepte stranden zijn er heel mooi met heel veel palmbomen, let op van de zee, die is heel wild. Geen massa toerisme gelijk in Egypte! het hotel zat vol maar merkte je er weinig van! je moet geen handdoeken leggen om 7 u gelijk in Egypte. Als je om 12 uur bvb naar het zwembad gaat heb nog keuze zat waar je kan liggen. en drinken. Wie hier niet mee content is dan zalje nergens content zijn!

Gereisd met familie in november 2008

• 9Lammens Falla13-10-2008

SUPER volgend jaar zeker terug

net terug van iberostar Bahia,24 sept tot 9okt.Een hotel om U tegen te zeggen.Wij zijn normaal gezien verkwente RIU klanten,dit was de eerste maal Iberostar,Riu kan van dit hotel nog veel bijleren op elk vlak.Wij keren volgend jaar oktober ZEKER terug.Het minpuntje van Brasilie is ,dat het rond 17u30 donker is.Hebben ook de trip naar Rio meegemaakt,en dit is zeker de moeite waard,altijd een veilig gevoel gehad. Wie niet tevreden is in dit hotel,zal nergens tevreden zijn. Bianca Falla Lammens Lieven

Gereisd met partner in september 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk