Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Iberostar Bahia

• 10Gabriel08-06-2015

Admirable

Disfrute una semana de completo descanso en este resort. Grandes piletas y bien limpia. El mar agitado por momentos, pero bueno para pasear. Buena comida y bebida. Los entretenedores muy alegres. Sin lugar a dudas recomendo. Volveré

• 10Antonio27-11-2014

Viagem perfeita

Estive hospedado com minha esposa e filha de 5 anos. Viagem dos sonhos. Atendimentes simpaticos, alimentação farta e de qualidae, bebida a vontade, limpeza impecável e animação. Minha filha ainda tem saudades dos tios.

• 8CP17-10-2013

een heel mooi hotel zeker zijn geld waard

wij zijn in december naar brazilie geweest ,en het was een mooie vakantie .de kamers waren mooi ,het eten was zalig en de bediening was ook in orde ,wij hebben geen min punten .

• 6Evelien & Jonas20-03-2012

Zeker het geld niet waard!

Naar onze ervaring (Dom. Rep., Jamaica, Mexico, Thailand) kan het voor dit geld stukken beter! Enkel aan de receptie kan men Engels, de rest vh personeel geen woord! Iberosercive (uitstappen) probeerden ons de eerste dagen af te wimpelen in het Duits, pas na elke dag hier onze tijd in te steken, konden we na de 5de dag een locale uitstap regelen, 2 dagen erna werden we opgebeld dat we naar Rio de Janeiro konden voor €1000/pers. Er waren +/- 20 fonteinen, waarvan geen enkele werkten. Eten was goed, maar geen variatie. Er moet strenger worden opgetreden bij de dresscode tijdens lunch, bloot bovenlijf en strings zijn niet smakelijk. Water in zwembad was niet proper. Animatieteam was zeer goed! Mooi en gezellig stadje op 5 km vh hotel. Tijdens ons verblijf was het rustig in het hotel, naar het einde van ons verblijf werd het drukken, er werd veel meer ondernomen om gasten te behagen.

• 10jensenevi16-08-2011

We verbleven hier in Augustus 2008!

Ik reisde met mijn ouders, en wat een superervaring! Heel groot en mooi complex, zeer gezellig. Jij kijkt je ogen uit!

Ook de kamers waren geweldig, groot, heel mooi, ook de badkamer is zeer ruim.

Het eten is zeer ruim, en alle dagen gevarieerd.

Ook aan het zwembad een leuke sfeer, en steeds animatie voorzien!

• 10patricia_van_hyfte11-08-2011

zelden zo'n luxe gezien

Adembenemend mooi hotel met alle mogelijke voorzieningen. Brazilië is een prachtig land, met ontzettend vriendelijke mensen. Enige moeilijkheid was dat de meeste mensen geen andere taal spreken dan portugees, was dus behelpen met zeer geanimeerde gebarentaal, wat voor hilarische momenten zorgde. laat de taalbarrière geen reden zijn om het land niet te bezoeken. De mensen zijn zo warm en hartelijk, het hotel is zo'n een pareltje, dat je er dit met plezier bijneemt.

• 9Kelly24-12-2010

Prachtig

Wat een mooi park zeg! Ben ook goed bekend met de iberostars in Mexico, en vond deze net zo goed!! Animatie was Top, eten was perfect en het Park opzicht was super mooi! Zeker een aanrader

• 7Patricia de lucia nadruz21-08-2010

bom.

O hotel é bonito, o atendimento é bom, no entanto a comida deixa muito a desejar para um cinco estrelas, a variedade até que é boa, mas a comida é ruim, derrapam até no feijão com arroz. Não comam no mediterraneo que é uma tragédia.

• 9Eduardo19-01-2010

Ótimo lugar !

Gostei muito e voltarei. Gostaria de experimentar o Iberostar Praia do Forte, mas sei que o Bahia é mais animado. A comida é que precisa melhorar: qualidade, variedade, apresentação, conservação e reposição. Neste aspecto, o Comandatuba e o Costão do Santinho (que conheço) são melhores.

• 8sien en maria15-11-2009

zwakke iberostar

Vorig jaar Iberostar Lindo in Mexico gedaan, daarom nu opnieuw iberostar gekozen. Toch enigsinds teleurgesteld. Het is niet slecht, maar zeker niet het niveau van Mexico. Met momenten zeer druk in het buffetrestaurant (geen borden of bestek meer beschikbaar) Qua properheid kamer ok, maar de gangen e.d. worden zeker niet alle dagen gepoetst zoals in Mexico. Verscheidene ligstoelen aan het zwembad zijn kapot. Taal is een ramp ze verstaan enkel portugees. Ook zeer beperkt wat uitstappen betreft. Geen golfslagbad, lazy river e.d. enkel zwembad met goede animatie. Spijtig dat je 's avonds nergens buiten op een terras kan zitten met een drankje. Prijs, kwaliteit niet ok. Mexico was goedkoper en VEEL beter.

Hotel Iberostar Bahia info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar