Géén boekingskosten

+68/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 116 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

116 Reviews over Serhs Villas da Pipa

• 3John k.20-10-2019

Verschrikkelijk smerig en veel geluidsoverlast

De villa had veel ongedierte waar niets aan gedaan werd. Overal mierenhopen. Daarnaast zaten alle muren en plafonds vol met grote vlekken. Ik heb zelden zulke smerige badkamers gezien vol met schimmel en smerige kitranden. De douche gaf alleen koud water. Een kopje koffie zetten was al een uitdaging, omdat 3 dagen het gasfornuis niet werkte, terwijl wij het elke keer aangaven. Het allerergste was nog wel dat er bizar veel geluidsoverlast was. Andere gasten die tegen middennacht schreeuwend in het zwembad zitten en gasten die overdag zeer luide muziek afspelen (alsof het een festival is). We hebben deze klachten uiteraard bij de receptie en bij het management neergelegd. Met de klachten is niets gedaan. Uiteindelijk wilde we alleen nog maar weg daar en ons geld terug voor de laatste dagen. Management weigerde dit en we zijn alsnog eerder vertrokken. Omzet is hier belangrijker dan klantbeleving. Deze grot bezoeken we nooit meer! Schande

• 8Edwin02-01-2015

Erg leuk villapark!

Park is netjes onderhouden, dieren lopen vrij rond. De Mico aapjes vlakbij je villa. Huisjes iedere dag netjes schoongemaakt. Lekker veel ruimte, 2 slaapkamers en drie badkamers. Zwembad bij eigen villa ook erg plezierig. Ontbijt prima, lekker vers fruit en heerlijke koffie. Om bij de hoofdstraat te komen, of de stranden, moet je een flinke helling af dalen. Hoofdstraat erg gezellig en veel goede restaurants om lekker te genieten van de gevarieerde keuken. Stranden erg mooi!

• 10Kim07-12-2013

Geweldige plek voor een heerlijke relax vakantie

Wij hebben t heerlijk gehad in ons huisje. Geen last van ongedierte alles werd elke dag goed schoongemaakt inclusief het zwembad. Hebben problemen gehad met het douche water en werd gewoon meteen netjes opgelost! Kunt er ook kit's bestellen met drinken waardoor je zelf niet hoef te sjouwen en hun het netjes in je koelkast zetten! Hele goede service! Echt een aanrader als je naar Pipa gaat!

• 9Evadominique10-11-2013

Geweldig!!

Super mooie plek. Villas da pipa ligt in het centrum van Pipa. Af en toe kun je nog wel eens wakker worden van toeterende mensen in de straat maar over het algemeen rustig. Park is goed verzorgd en zwembad maken ze dagelijks schoon ( gedeeltelijk nieuw water en waterstofzuiger erdoor, dus niet alleen schepnet). 1 tip: Ga niet met deze touroperator!!! De vlucht was afschuwelijk. Eerst Amsterdam naar Sal (6.5 uur) een uur stilstaan, Sal naar Fortaleza (4.5 uur) en een uur stilstaan, Fortaleza naar Natal.. Daarna nog 1.5 uur met bus.. Echt doe het niet! Villas da Pipa is dus een dikke aanrader maar touroperator zeker niet

• 8Wendy van Heist07-09-2013

Perfect voor een leuke prijs

Leuke accomodatie op loopafstand van de winkeltjes, terrasjes en het strand. Huisjes zien er goed onderhouden en schoon uit. Eigen privé zwembad wat dagelijks schoongemaakt wordt.

• 9jorinde2213-05-2013

Fantastisch !

Heerlijke vakantie gehad hier, om weer naar terug te gaan.

• 8Danielle08-05-2013

Zeker om nog een keer terug te gaan.

Huisje was prima. Grote slaapkamer met 2 pers bed. Elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Elke dag vers fruit, alleen de eerste paar dagen vrij harde kleine broodjes later waren ze wat groter en lekker zacht. In het dorpje is niet zo heel veel te beleven. De restaurants waren allemaal wel prima waar we geweest zijn. Erg goed vlees. Buggy rit was ook erg leuk. Het Maidero strand was erg mooi maar wel veel trappen naar beneden maar dan ook weer terug. Wel de moeite waard.

• 8Adrie04-02-2013

Relaxte locatie, veel ruimte.

We zijn hier voor de 3e keer, er is veel aan onderhoud gedaan. Veel ruimte in het huis, 2 slaapkamers, 3 toiletten en douches. Het zwembad buiten wordt iedere dag schoongemaakt, ook een heerlijke buitendouche. Ontbijt zou wat meer afwisseling kunnen bieden. Vriendelijk personeel. Iedere dag schone handdoeken. Loopafstand naar het strand is 10 min. Wel goed ter been zijn ivm de steile afdlaling.

• 8mc24-12-2012

Leuke bestemming

2 weken verbleven op dit kleine complex (22 huizen). Huizen zijn standaard ingericht incl airco op 2 slaapkamers. Voldoende privacy doordat de huizen vrijstaan. Zwembad en buitendouche zijn een goede luxe. 300 meter van centrum klopt. Let op, slecht ter been, ga dan niet naar deze locatie/bestemming. Voldoende restaurants, aardige mensen, weinig engels maar vooral veel, heel veel zon! Hippie cultuur zie je terug op straat, wel grappig. Totaal geen gevoel van onveiligheid. Leuke stranden. Heerlijke bestemming om even op adem te komen!

• 6Astrid07-10-2012

Matig

We hebben een heerlijke vakantie gehad maar dit is helaas niet dankzij de accommodatie. Het park ziet er prachtig uit en wordt goed onderhouden. Ook de tuinen en zwembaden worden goed verzorgd. De huisjes daarentegen zijn binnen sterk verouderd en wat 'viezig'. Vooral de keuken is plakkerig en is een paradijs voor mieren die er dan ook in overvloed waren. We gaan zeker nog een keer terug naar pipa maar dan niet meer naar Villas da Pipa. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Hotel Serhs Villas da Pipa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua da Mata, 529 , 59178-00