Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Serhs Villas da Pipa voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Serhs Villas da Pipa in het Nederlands

Erg leuk villapark!

Edwin
2-1-2015

Park is netjes onderhouden, dieren lopen vrij rond. De Mico aapjes vlakbij je villa. Huisjes iedere dag netjes schoongemaakt. Lekker veel ruimte, 2 slaapkamers en drie badkamers. Zwembad bij eigen villa ook erg plezierig. Ontbijt prima, lekker vers fruit en heerlijke koffie. Om bij de hoofdstraat te komen, of de stranden, moet je een flinke helling af dalen. Hoofdstraat erg gezellig en veel goede restaurants om lekker te genieten van de gevarieerde keuken. Stranden erg mooi!

Gereisd Met partner in maart 2014

Geweldige plek voor een heerlijke relax vakantie

Kim
7-12-2013

Wij hebben t heerlijk gehad in ons huisje. Geen last van ongedierte alles werd elke dag goed schoongemaakt inclusief het zwembad. Hebben problemen gehad met het douche water en werd gewoon meteen netjes opgelost! Kunt er ook kit's bestellen met drinken waardoor je zelf niet hoef te sjouwen en hun het netjes in je koelkast zetten! Hele goede service! Echt een aanrader als je naar Pipa gaat!

Gereisd Met partner in november 2013

Geweldig!!

Evadominique
10-11-2013

Super mooie plek. Villas da pipa ligt in het centrum van Pipa. Af en toe kun je nog wel eens wakker worden van toeterende mensen in de straat maar over het algemeen rustig. Park is goed verzorgd en zwembad maken ze dagelijks schoon ( gedeeltelijk nieuw water en waterstofzuiger erdoor, dus niet alleen schepnet). 1 tip: Ga niet met deze touroperator!!! De vlucht was afschuwelijk. Eerst Amsterdam naar Sal (6.5 uur) een uur stilstaan, Sal naar Fortaleza (4.5 uur) en een uur stilstaan, Fortaleza naar Natal.. Daarna nog 1.5 uur met bus.. Echt doe het niet! Villas da Pipa is dus een dikke aanrader maar touroperator zeker niet

Gereisd Met partner in oktober 2013

D-reizen

Perfect voor een leuke prijs

Wendy van Heist
7-9-2013

Leuke accomodatie op loopafstand van de winkeltjes, terrasjes en het strand. Huisjes zien er goed onderhouden en schoon uit. Eigen privé zwembad wat dagelijks schoongemaakt wordt.

Gereisd Met partner in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

jorinde22
13-5-2013

Heerlijke vakantie gehad hier, om weer naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2010

Zeker om nog een keer terug te gaan.

Danielle
8-5-2013

Huisje was prima. Grote slaapkamer met 2 pers bed. Elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Elke dag vers fruit, alleen de eerste paar dagen vrij harde kleine broodjes later waren ze wat groter en lekker zacht. In het dorpje is niet zo heel veel te beleven. De restaurants waren allemaal wel prima waar we geweest zijn. Erg goed vlees. Buggy rit was ook erg leuk. Het Maidero strand was erg mooi maar wel veel trappen naar beneden maar dan ook weer terug. Wel de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte locatie, veel ruimte.

Adrie
4-2-2013

We zijn hier voor de 3e keer, er is veel aan onderhoud gedaan. Veel ruimte in het huis, 2 slaapkamers, 3 toiletten en douches. Het zwembad buiten wordt iedere dag schoongemaakt, ook een heerlijke buitendouche. Ontbijt zou wat meer afwisseling kunnen bieden. Vriendelijk personeel. Iedere dag schone handdoeken. Loopafstand naar het strand is 10 min. Wel goed ter been zijn ivm de steile afdlaling.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke bestemming

mc
24-12-2012

2 weken verbleven op dit kleine complex (22 huizen). Huizen zijn standaard ingericht incl airco op 2 slaapkamers. Voldoende privacy doordat de huizen vrijstaan. Zwembad en buitendouche zijn een goede luxe. 300 meter van centrum klopt. Let op, slecht ter been, ga dan niet naar deze locatie/bestemming. Voldoende restaurants, aardige mensen, weinig engels maar vooral veel, heel veel zon! Hippie cultuur zie je terug op straat, wel grappig. Totaal geen gevoel van onveiligheid. Leuke stranden. Heerlijke bestemming om even op adem te komen!

Gereisd Met partner in december 2012

Matig

Astrid
7-10-2012

We hebben een heerlijke vakantie gehad maar dit is helaas niet dankzij de accommodatie. Het park ziet er prachtig uit en wordt goed onderhouden. Ook de tuinen en zwembaden worden goed verzorgd. De huisjes daarentegen zijn binnen sterk verouderd en wat 'viezig'. Vooral de keuken is plakkerig en is een paradijs voor mieren die er dan ook in overvloed waren. We gaan zeker nog een keer terug naar pipa maar dan niet meer naar Villas da Pipa. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastische Honeymoon!

Van Valen
18-9-2012

Wij zijn vorige week een weekje op honeymoon geweest hier heerlijke huisjes! Lekker rustig en het eigen zwembadje wat dagelijks goed werd schoongemaakt was top! 3 badkamers met 2 personen was ook wel heel erg luxe! Je loopt een klein weggetje naar beneden en je bent in het centrum.heerlijk eten en de excursies waren top! We zijn een dag op pad geweest met gids en hebben super veel gezien, hij weet erg veel over het land te vertellen en laat je stukjes zien die je met een excursie via touroperator ook nooit te zien krijgt... de excursies via touroperator vielen ook heel erg tegen hoorde we van andere nederlanders in Pipa... Dus wij raden je zeker aan een leuke excursie bij Martijn te boeken :)

Gereisd Met partner in september 2012

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serhs Villas da Pipa in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serhs Villas da Pipa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.