Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel Pousada Sol e Luna

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Sol e Luna voor je op een rij gezet:

GoBrazil
GoBrazil

2 reviews over Hotel Pousada Sol e Luna in het Nederlands

Super!

Fanny
14-11-2014

Sol e Luna is een rustig gelegen, schone, fijne pousada, welke op een stukje lopen afstand van het centrum ligt.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Sfeervol verblijf

Geke Hoogstins
13-10-2014

Hotel Pousada Sol e Luna is direct bij binnenkomst al een verrassing. Een sfeervol aangelegde tuin met palmbomen en bloemen en een geweldig hartelijke ontvangst. Alles wordt er gedaan om het je naar de zin te maken en te zorgen dat je lekker slaapt, eet en alles fris en schoon is. Het is een kleine pousada waar in totaal zo'n 50 mensen kunnen verblijven. Die persoonlijke benadering is erg prettig. De huisjes zijn fijn om in te verblijven en hebben alle een eigen veranda en hangmat en privacy. Het terrein/de tuin wordt goed onderhouden en het zwembad is niet groot maar heel schoon. Het ontbijt met vers fruit, allerlei lekkere broodjes van hartig tot zoet is heerlijk. Het is vlakbij het centrum van Pipa, met restaurantjes en altijd een gezellige drukte. Er zijn volop excursiemogelijkheden: avontuurlijk met Buggy's en sandboarden tot meer natuurbeleving en varen op lagune en zee. In De prachtige baaien zie je dolfijnen, schildpadden en geweldige golven waar gesurfd en gekite wordt.

Gereisd Met partner in januari 2014

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Sol e Luna in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Sol e Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.