Géén boekingskosten

• 10Ruimte

Chalet info

5 Reviews over Pousada Mirante de Pipa

• 0doris spillner24-06-2012

MOOISTE UITZICHT VAN PIPA!

Over het uitzicht kunnen we kort zijn: Geweldig! We zijn in veel tropische landen geweest maar de zonsondergangen hier zijn niet te evenaren. Mooie pousada, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Transfer vanaf het vliegveld werd goed geregeld. Er is één nadeel: Mirante ligt op een heuvel waardoor je veel moet klimmen over natuurtrappen. In mijn geval, na 4 knieoperaties, werd dit toch te veel. Wanneer je deze tekortkoming niet heb is het een heel goede pousada. Rustig, maar wel gunstig gelegen t.o.v. Pipa. Pipa is een leuk, gemoedelijk stadje met hele goede restaurants.

• 9Casper09-08-2011

Hier moet je zijn geweest!

Na een lange rit in Praia de PIPA aangekomen aan het einde van de straat met vele bars/restaurants bevindt zich deze chalets tussen bomen op een zandberg van vroeger.(gehoord) Het is net of je in het binnenland bent op 10 min van de drukte. Wij hadden een cha;let met bovenburen app. hoor altijd lopen. Er zijn chalets zonder bovenburen! Foto's spreken boekdelen schitterend compleet. Waanzinnig ontbijt, uitzicht en fijne receptie mensen.

• 10MIRANTE DE PIPA26-04-2011

LUGAR INESQUECIVEL

ÒTIMA LOCALIZAÇÃO, ATENDIMENTO PERFEITO! VOLTAREMOS SEMPRE!! ABRAÇOS A TODOS!!

• 10Angela Suhner07-03-2009

Paradies gefunden in Praya da Pipa

unglaublich schön,enorm gastfreundlich,überwältigender Ausblick beim fantastischen frühstück,man wird wirklich betreut wurde krank und bekam liebevolle Hilfe

• 9Marco en Ingrid25-09-2008

Fantastische ligging!!

September 2008 naar Mirante de Pipa geweest dus nog maar net terug. Transfer enz goed geregeld via Mirante. Ligging was fantastisch. Wij hadden chalet nr 2 die én een geweldig uitzicht op zee én de meeste privacy heeft. Binnen 5 minuten ben je op het strand en/of het dorpje. Ontbijt is goed maar dagelijks vrijwel hetzelfde. Heeft ons niet gestoord omdat het wel uitgebreid was. Kamers worden goed schoongehouden. Personeel is ontzettend aardig, net als alle Brazilianen overigens die wij zijn tegengekomen. Hebben al aardig wat landen bezocht, maar nooit eerder zo'n gastvrijheid en vriendelijkheid meegemaakt als in Brazilië. Écht bijzonder. Pipa zelf is ook heel gezellig en heeft een paar toppertjes van restaurantjes én de beste vis ooit gegeten. Voor meer informatie kun je ons mailen. Is niet via reis-bureau te boeken maar gewoon: DOEN!

• 9Irene en Patrick11-09-2007

We zijn net terug uit Brazilie en Pipa, geweldig leuk dorp. Mirante de Pipa was zeer mooi gelegen op een heuvel in een aangelegd bos, met uitzicht op de baai van Pipa. Door het bos zijn er voldoende schaduwplekken en is het er heerlijk koel. S'avonds is alles heel mooi verlicht met kleine lichtjes en zeer romantisch. Rafaella van de receptie was bijzonder vriendelijk, wij hebben via internet geboekt en een transfer geregeld en dit was allemaal piekfijn in orde. Neem vooral een chalet met uitzicht op zee! Het is allemaal heel betaalbaar, zeker vergeleken met de all in pakketten die geboden worden, dat is duurder dan een campingvlucht en deze pousada. De Pousada ligt aan de rand van Pipa waardoor je niet in de herrie van het dorp zit maar er wel zo naar toe loopt aan de andere kant van de pousada is praia do Amor, met hele mooie uitzichten en surfstranden.

Chalet Pousada Mirante de Pipa info