Géén boekingskosten
BraziliëBraziliëPraia da PipaHotels Praia da PipaHotel Pousada Enseada dos Golfinhos

Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos

BraziliëBraziliëPraia da Pipa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 110 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 110 reviews

• Airconditioning

110 Reviews over Pousada Enseada dos Golfinhos

• 9John en Astrid21-12-2014

Top Relax Vakantie

Na een hartelijk ontvangst door Krista, Jelle en Claire die ons in het Nederlands uitlegden wat wij in Pipa konden verwachten zijn wij na het keuren van onze ruime kamer met balkon en heerlijke bedden ons tien dagen gaan verbazen in Pipa. Wat een hartelijke mensen, heerlijke stranden, heerlijk eten en wat is Pipa een gezellig plaatsje. Dit was voor ons de ultieme vakantie vanuit een perfecte Pousada. 10 dagen verbazen hoe mensen met elkaar horen om te gaan in een paradijselijke omgeving. Wij zijn alweer bezig met het zoeken naar mogelijkheden om terug te gaan.

• 9Ramon en Raisa01-11-2013

Fijne pousada op een mooi plekje

Toen we aankwamen, werden we vriendelijk ontvangen door Jelle en Krista. We kregen een drankje aangeboden en voelden ons meteen op ons plek. Je kunt ze alles vragen over Pipa, evenals Claire van de receptie. De pousada ligt net aan het begin van het centrum van Pipa, zodat je 's avonds geen last hebt van eventuele drukte van restaurantjes/kroegjes. Eén minpuntje is dat een aantal kamers geen balkon/buitenplaatjes heeft, maar na overleg zijn we geüpgraded naar een grote en fijne kamer mét balkon. We hebben daar een fijne en relaxte tijd gehad en het is zeker de moeite waard om een keer terug te gaan!

• 9Inèz22-08-2013

Heel hartelijk welkom bij Enseada dos Golfhinios

Heel hartelijk ontvangen door Krista, Jelle en Claire van de receptie. Service perfect, heel gezellig en klantvriendelijk! Echt net even fijner dan een groot onpersoonlijk hotel of resort! Goede plek om mensen te leren kennen en toch een vakantiegevoel te hebben. Kamers erg ruim en schoon, ontbijt prima.

Thanks for a lovely time!

• 9Esther10-08-2013

Geweldige plek!

We hebben een hele fijne tijd gehad in Pousada Enseada dos Golfinhos. Warm onthaal door Krista en Jelle, de supergastvrije en lieve eigenaren. Kamers zijn schoon en zeer ruim. Rustige locatie dichtbij het centrum en de stranden. Een aanrader als je voor weinig geld op een fijne plek in Pipa wil verblijven!

• 9Bart06-07-2013

Ik ben echt op vakantie geweest

Door de fantastische service ben ik echt op vakantie geweest. De eigenaren zijn erop gebrand dat jij een fijne vakantie hent.

• 8Bert11-02-2013

Hartelijk en vriendelijk!

Deze poussada wordt gerund door een Nederlands echtpaar. Zij proberen elke gast de juiste aandacht te geven en laten ook merken, dat zij blij zijn met elke toerist! Na het prima ontbijt ligt Pipa aan je voeten en kan je via trappen naar diverse stranden, waar het door de fijne temperatuur en het windje prima vertoeven is. ' s Avonds kan je elke avond een prima restaurant uitzoeken en het is er altijd gezellig druk. Mocht jezelf niet kunnen kiezen, dan kan je altijd suggesties krijgen van Jelle of Krista. Elke keer weer staat er een koud pilsje op je te wachten bij terugkomst op de Poussada en het bonte gezelschap maakt het feest compleet! Zelf een kaartspelletje behoort tot de mogelijkheden, waarbij je snel ontgroend kunt worden! Kortom een prima verblijfplaats voor jong en oud!

• 9Luukn en Nelleke10-02-2013

Heerlijke vakantie gehad

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Jelle en Krista, heel relax en gemoedelijk. We hadden een geweldig ruime kamer met airco en ventilator, kamers werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Elke morgen lekker ontbijten met gezellige mensen die we daar hebben leren kennen, Fantastische stranden die je te voet of met een lokale bus kunt bereiken. Leuke excursies gemaakt met een Hollandse gids en via Jelle en Krista een mooie boottrip langs een inmens grote rivier, zijn echt een aanrader. Uit eten gaan is geen probleem, zoveel restaurants op loopafstand daarna nog even wandelen door de gezellige hoofdstraat en eindigen met een heerlijke cappucino. Daarna lekker op terras bij pousada en genieten van het buitenleven. Oh ja nog even dit: weeronline klopt niet helemaal, want als we hen moesten geloven zouden we elke dag bewolking en regen hebben, echt niets van gemerkt. Krista en Jelle bedankt voor een heerlijke vakantie bij jullie.

• 9Maarten & Boudien03-12-2012

GE-WEL-DIG!!!

Wij zijn een week in Pipa en in deze pousada geweest. Pipa heeft veel te bieden, en deze pousada is ontzettend geschikt. Zo ontzettend hebben wij genoten van ons verblijf. Krista en Jelle helpen je enorm bij het vinden naar leuke horeca gelegenheden en excursies. Dit onder een ontspannen sfeertje met natuurlijk een drankje. Eten kun je voortreffelijk in PIPA. Prijzen zijn laag in verhouding met NL. Kamers zijn schoon en groot voor de prijs. Pipa is nog niet zo touristisch, iedereen is relaxed en vriendelijk. Dat het een hippie dorp is merk je snel. Temp en weer is super. Pinnen kun je beter daar doen, i.v.m. de koers.

• 8RuubsIsa12-11-2012

Top!

De pousada ligt op loopafstand van de spectaculaire stranden in Pipa, echter is de ligging niet zoals de eerste foto doet vermoeden. Op zich niet erg want na een klein stukje lopen ben je zo bij het strand. Wij zijn 2 weken te gast geweest en tijdens ons verblijf ontbrak het ons aan niets. Goed ontbijt met o.a. vers fruit, sapjes en broodjes. Elke dag de kamer in spik en span, incl. schone handdoeken, heerlijk! Jelle en Krista weten goed te vertellen waar je lekker kan eten en welke uitstapjes de moeite waard zijn. Voor kids is de pousada wellicht wat minder geschikt, maar dat is juist wel weer prettig wanneer je op zoek bent naar wat rust. Zelfs voor de backpacker die eens wat luxer wil overnachten...een aanrader! De pousada voelt op sommige momenten echt aan als een hostel: gezellig met z'n allen borreltjes en biertjes drinken en kletsen over de dag. Dus...niet twijfelen, gewoon boeken!

• 9Alanna13-10-2012

Maravilhoso!!!

Pessoal que ta em dúvida da escolha da pousada, pode ter certeza que vocês não se arrependerão de escolher a Enseada dos Golfinhos, é uma pousada agradável, receptível, os funcionários sabem tratar muito bem cada hóspede. O lugar é limpinho, arrumado, a localização é ótima. Enfim, passei 5 maravilhosos dias nessa pousada e a administração esta de parabéns.

Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos info

Het complex