Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Enseada dos Golfinhos voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos in het Nederlands

Top Relax Vakantie

John en Astrid
21-12-2014

Na een hartelijk ontvangst door Krista, Jelle en Claire die ons in het Nederlands uitlegden wat wij in Pipa konden verwachten zijn wij na het keuren van onze ruime kamer met balkon en heerlijke bedden ons tien dagen gaan verbazen in Pipa. Wat een hartelijke mensen, heerlijke stranden, heerlijk eten en wat is Pipa een gezellig plaatsje. Dit was voor ons de ultieme vakantie vanuit een perfecte Pousada. 10 dagen verbazen hoe mensen met elkaar horen om te gaan in een paradijselijke omgeving. Wij zijn alweer bezig met het zoeken naar mogelijkheden om terug te gaan.

Gereisd Met partner in Tue Dec 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne pousada op een mooi plekje

Ramon en Raisa
1-11-2013

Toen we aankwamen, werden we vriendelijk ontvangen door Jelle en Krista. We kregen een drankje aangeboden en voelden ons meteen op ons plek. Je kunt ze alles vragen over Pipa, evenals Claire van de receptie. De pousada ligt net aan het begin van het centrum van Pipa, zodat je 's avonds geen last hebt van eventuele drukte van restaurantjes/kroegjes. Eén minpuntje is dat een aantal kamers geen balkon/buitenplaatjes heeft, maar na overleg zijn we geüpgraded naar een grote en fijne kamer mét balkon. We hebben daar een fijne en relaxte tijd gehad en het is zeker de moeite waard om een keer terug te gaan!

Gereisd Met partner in september 2013

Heel hartelijk welkom bij Enseada dos Golfhinios

Inèz
22-8-2013

Heel hartelijk ontvangen door Krista, Jelle en Claire van de receptie. Service perfect, heel gezellig en klantvriendelijk! Echt net even fijner dan een groot onpersoonlijk hotel of resort! Goede plek om mensen te leren kennen en toch een vakantiegevoel te hebben. Kamers erg ruim en schoon, ontbijt prima.

Thanks for a lovely time!

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

Geweldige plek!

Esther
10-8-2013

We hebben een hele fijne tijd gehad in Pousada Enseada dos Golfinhos. Warm onthaal door Krista en Jelle, de supergastvrije en lieve eigenaren. Kamers zijn schoon en zeer ruim. Rustige locatie dichtbij het centrum en de stranden. Een aanrader als je voor weinig geld op een fijne plek in Pipa wil verblijven!

Gereisd Met partner in juli 2013

Ik ben echt op vakantie geweest

Bart
6-7-2013

Door de fantastische service ben ik echt op vakantie geweest. De eigenaren zijn erop gebrand dat jij een fijne vakantie hent.

Gereisd Met partner in Wed Jun 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk en vriendelijk!

Bert
11-2-2013

Deze poussada wordt gerund door een Nederlands echtpaar. Zij proberen elke gast de juiste aandacht te geven en laten ook merken, dat zij blij zijn met elke toerist! Na het prima ontbijt ligt Pipa aan je voeten en kan je via trappen naar diverse stranden, waar het door de fijne temperatuur en het windje prima vertoeven is. ' s Avonds kan je elke avond een prima restaurant uitzoeken en het is er altijd gezellig druk. Mocht jezelf niet kunnen kiezen, dan kan je altijd suggesties krijgen van Jelle of Krista. Elke keer weer staat er een koud pilsje op je te wachten bij terugkomst op de Poussada en het bonte gezelschap maakt het feest compleet! Zelf een kaartspelletje behoort tot de mogelijkheden, waarbij je snel ontgroend kunt worden! Kortom een prima verblijfplaats voor jong en oud!

Gereisd Met partner in januari 2013

Heerlijke vakantie gehad

Luukn en Nelleke
10-2-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Jelle en Krista, heel relax en gemoedelijk. We hadden een geweldig ruime kamer met airco en ventilator, kamers werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Elke morgen lekker ontbijten met gezellige mensen die we daar hebben leren kennen, Fantastische stranden die je te voet of met een lokale bus kunt bereiken. Leuke excursies gemaakt met een Hollandse gids en via Jelle en Krista een mooie boottrip langs een inmens grote rivier, zijn echt een aanrader. Uit eten gaan is geen probleem, zoveel restaurants op loopafstand daarna nog even wandelen door de gezellige hoofdstraat en eindigen met een heerlijke cappucino. Daarna lekker op terras bij pousada en genieten van het buitenleven. Oh ja nog even dit: weeronline klopt niet helemaal, want als we hen moesten geloven zouden we elke dag bewolking en regen hebben, echt niets van gemerkt. Krista en Jelle bedankt voor een heerlijke vakantie bij jullie.

Gereisd Met partner in Tue Jan 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

GE-WEL-DIG!!!

Maarten & Boudien
3-12-2012

Wij zijn een week in Pipa en in deze pousada geweest. Pipa heeft veel te bieden, en deze pousada is ontzettend geschikt. Zo ontzettend hebben wij genoten van ons verblijf. Krista en Jelle helpen je enorm bij het vinden naar leuke horeca gelegenheden en excursies. Dit onder een ontspannen sfeertje met natuurlijk een drankje. Eten kun je voortreffelijk in PIPA. Prijzen zijn laag in verhouding met NL. Kamers zijn schoon en groot voor de prijs. Pipa is nog niet zo touristisch, iedereen is relaxed en vriendelijk. Dat het een hippie dorp is merk je snel. Temp en weer is super. Pinnen kun je beter daar doen, i.v.m. de koers.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!

RuubsIsa
12-11-2012

De pousada ligt op loopafstand van de spectaculaire stranden in Pipa, echter is de ligging niet zoals de eerste foto doet vermoeden. Op zich niet erg want na een klein stukje lopen ben je zo bij het strand. Wij zijn 2 weken te gast geweest en tijdens ons verblijf ontbrak het ons aan niets. Goed ontbijt met o.a. vers fruit, sapjes en broodjes. Elke dag de kamer in spik en span, incl. schone handdoeken, heerlijk! Jelle en Krista weten goed te vertellen waar je lekker kan eten en welke uitstapjes de moeite waard zijn. Voor kids is de pousada wellicht wat minder geschikt, maar dat is juist wel weer prettig wanneer je op zoek bent naar wat rust. Zelfs voor de backpacker die eens wat luxer wil overnachten...een aanrader! De pousada voelt op sommige momenten echt aan als een hostel: gezellig met z'n allen borreltjes en biertjes drinken en kletsen over de dag. Dus...niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Mooie vakantie!

Hielco de Boer
12-10-2012

We hebben een mooie vakantie gehad in Pipa. We werden hartelijk ontvangen door Jelle en Krista. Ze zijn erg behulpzaam en geven goede tips. De kamer was ruim, maar wel wat donker. De schoonmaak was prima, elke dag schone handdoeken en het bed werd dagelijks verschoond en mooi opgemaakt. Wel weinig mogelijkheden om binnen je natte handdoeken, ed. op te hangen. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar er was wel veel vers fruit en verse juice, erg lekker. Persoonlijk misten wij een balkon of tuin (en zwembad), waar je kon gaan zitten of liggen. Deze pousade is eigenlijk meer een b&b. De ingang (straatje) ziet er niet echt uitnodigend uit, je zit buiten tussen twee gebouwen en kijkt het straatje in. Houd je van gezelligheid dan zit je hier goed. We hadden voor deze pousada gekozen omdat we geen portugees spreken, maar daar hoefden we achteraf niet bang voor te zijn. Je komt altijd wel ergens Nederlands tegen die tips kunnen geven en ook de Brazilianen doen moeite om je te begrijpen.

Gereisd Met partner in september 2012

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Enseada dos Golfinhos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.