Géén boekingskosten

Meer pension info

25 Reviews over Pousada da Barbara

• 8Jolanda31-12-2012

Slechts 20 passen naar het strand

Tweede keer dat we bij Barbara logeerde. Eenvoudige maar prima accommodatie. Je hoort de zee als je in je hangmatje ligt. Net buiten de drukte van de hoofdstraat. Medewerkers zijn superaardig.

• 7doris spillner24-06-2012

Eenvoudige pousada

Wij hebben tijdens ons verblijf in Brazilië in meerdere pousada's verbleven w.o. Barbara. Pousada Barbara is een eenvoudige pousada met 13 huisjes. Wellicht doordat de eigenaresse met vakantie was, was het iets minder. Het ontbijt werd steeds slechter: zwetende kaas, érg oud tostibrood en sapkannen die iedere dag even vol/leeg waren. Dit kwam denk ik omdat wij op het laatst nog maar de enige gasten waren (laagseizoen) Ook de presentatie van het ontbijt zou iets mooier kunnen dan tupperware-dozen Schoonmaak; het bed werd 1x in de 3 dagen verschoond. Sommige huisjes hebben geen kledingkast, maar een paar planken. Leuk waren de aapjes op het terrein en een sapu, een soort ongevaarlijke reuzenkikker. Barbara is gelegen aan het strand, maar hier moet je wel over nadenken: Pipa ligt op de kliffen, dus misschien is het beter een pousada in de hoofdstraat te nemen.

• 8Ien en Nien01-12-2010

Geweldig!

Een basic maar onwijs gezellige pousada. Ontbijt goed, personeel ontzettend aardig. Als er iets is, wordt het gelijk geregeld. Heerlijke hangmat voor de deur. Ik kan eigenlijk niks bedenken wat ik niet leuk heb gevonden. Er komen weinig nederlanders. De mensen die een weekendje vanuit Natal komen naar de pousada vonden het ook erg leuk ondanks ze zelf elders een luxe hotel hadden. Kortom een geweldige vakantie gehad!!

• 7josephine en bert01-12-2008

nooit meer

vorig jaar waren we bij barbara in pipa. dit jaar in sep weer,maar het viel ons tegen,geen caparinha in je hangmat en geen tussen doortjes meer een hamburger of een patatje,gelukkig geen kinderen bij afrader dus met kleine kinderen die hebben daar helemaal niets,verder de braziliaane die daar werken zijn super lief,niets op aan te merken.

• 10Trudy koerts04-10-2008

Een aanrader

In september naar Pipa geweest, de plek om een heerlijke relexte vakantie te hebben. Ik heb er ontzettend van de rust genoten. Het is een plek om zeker weer naar terug tegaan. Pousada da Barbara is een heerlijk rustig pension, waar heel vriendelijke mensen werken. Kort om dit was een heerlijke vakantie.

• 8H.J.Holverda-Koerts27-09-2008

Echt een aanrader!!!!!!

We hebben een super vakantie gehad. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

• 0I.Boekel23-05-2008

Pousada is echt heerlijk met mooi weer maar bij regen voldoet zij niet aan 'basic' eisen. Niemand wil bij iedere flinke bui een ondergelopen apt. Eigenaresse is super behulpzaam geweest maar ook uitermate onaardig....Dus ligt aan haar bui. Personeel superlief met kinderen. Zwembad iedere dag schoongemaakt. Regenseizoen begon in April, rest van jaar aanrader voor mensen met niet te hoge verwachtingen...

• 8josephine en bert26-04-2008

de eigenaarressen is heel gast vrij en lief, het onbijt is wat minder vooral als je drie wekengaat,het word een beetje eentonig,verder hebben ze er wel heerlijke hamburgers,pluspunt je zit vlak bij het strand.de braziliaane zijn zeer vriendelijk,ga voor de derde keer naar pipa,en de tweede keer naar barbara,in sep 2008, het is echt een aanrader,barbara is duitse dus dat is ook makelijk

• 8Frans & Jannie uit Puttershoek14-04-2008

De accomodatie voldoet helemaal aan de beschrijving in de reisgidsen. Eenvoudig maar goed verzorgd. De eerste 5 kamers vanaf de receptie liggen wel heel erg dicht op het ontbijtgebeuren zodat je tijdens de openingsuren weinig privacy hebt. Barbara is vriendelijk, zorgzaam en behulpzaam. Dit laatste kwam tijdens onze aanwezigheid zeer van pas. Het blijkt dat in de week voor Pasen (de z.g. Semana Santa) jongeren via internet illegale houseparty's organiseren in speciaal voor dit doel gehuurde huizen. Dit gebeurt in heel Pipa en jawel; ook net in een paar woningen pal in de buurt van "onze" poussada. De discobeat begon donderdagmorgen om 3uur 's nachts en ging 24 uur per dag door t/m 1e Paasdag.Barbara heeft samen met de overigens prima Belgische host "Stefan" ervoor gezorgd dat we een transfer kregen naar een resort in Tibau, waar het wel rustig was. Helaas veel minder "gezellig" dan bij Barbara (voordat de disco begon dan) Al met al een aanrader maar let op de tijd van het jaar !

• 7D.C. Bouman01-04-2008

Deze pousada is een eenvoudige accomodatie, met ca. 15 kleine huisjes rondom een zwembad, op ca. 50 meter van het strand nabij het centrum van Pipa. Ondanks de eenvoud zijn alle essentiële zaken voorhanden en van goede kwaliteit. de zorg van de eigenaresse Barbnara en van het personeel is goed en vriendelijk. Ontbijt eenvoudig; geen mogelijkheden voor lunch/diner, maar die zijn er in de omgeving ruimschoots.

Pension Pousada da Barbara info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Largo São Sebastião 2, 59178-000