Kleine hotelsWeer vandaag28°22°
Hotel Pousada Coco Fresco

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Coco Fresco voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel Pousada Coco Fresco in het Nederlands

Super 👍👍👍

evelien
28-5-2018

Super mooi erg mooie tuin en aapjes en leguaan 3 keer geweest gaan er zeker weer een keer heen

Gereisd Met partner in mei 2015

Een geweldige en heerlijke ervaring!!

Bernike
24-4-2018

Een zeer gezellige, kleinschalige Pousada met lieve mensen. Dat de eigenaresse van dieren houdt, is duidelijk. Het is een waar paradijsje op geringe loopafstand van het dorp Pipa. Er zijn meerdere poesjes, konijnen en ook prachtige leguanen en als je geluk hebt, komen de aapjes langs! Het ontbijt is heerlijk! Vers gemaakte sapjes, pannekoekjes en/of andere lekkernijen. Elke dag wat anders en altijd heerlijk tropisch fruit. Je eet gezellig buiten, en met een beetje geluk komen die kleine schattige aapjes langs. Je kunt ze dan gewoon voeren met een stukje mango!! Zo leuk! Geweldig! In Pipa hangt een zeer relaxte sfeer! Overdag kun je bij eb zo wandelen naar het dolfijnenstrand, hier kun je regelmatig in zee of vanuit je strandbedje dolfijnen zien!! Erg bijzonder en uniek zo dichtbij!! In Pipa heb je de allerbeste (vis)restaurantjes! Echt culinaire hoogstandjes en voordelig!! Geniet en sluit af met een heerlijke Caipirinha! Cheers!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Sandra en kees
3-4-2018

Wat een heerlijke vakantie. We hebben genoten van de tuin.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een tropisch paradijsje

Ton
23-6-2017

Dit is de vierde keer dat wij hier komen. Het begon ooit met 2 weken en teller staat nu al op 6 weken. Sinds vorig jaar heeft de Pousada nieuwe eigenaars en dat is te merken. Dit zijn Hilde met haar dochter Frie uit Belgie. Frie is vorig jaar begonnen met een aantal verbeteringen/vernieuwingen. Deze bestaan o.a. uit het renoveren van de bungalows. Tijdens ons verblijf was dit project bijna geheel afgerond. Ook het zwembad is in z'n geheel vernieuwd d.m.v. nieuw tegelwerk, nieuwe trap met leuning en nieuwe barkrukken. Waar nodig is de weelderige tuin wat uitgedund maar op een manier welke de natuur niet aantast want zowel moeder als dochter geven juist erg veel om de natuur. De oude parasols langs het zwembad zijn inmiddels ook vernieuwd. Op de planning staan nog een aantal zaken zoals het aanleggen van een aparte parkeerruimte naast de pousada zodat men vanaf het restaurant geen zicht meer heeft op de geparkeerde auto's. Naderhand worden ook de suites renoveerd. Deze kamers zijn weliswaar gedateerd maar we hebben daar alles wat we nodig hebben. Belangrijker voor ons, de kamers zijn schoon en de bedden voortreffelijk dus wat wil je nog meer. Dan het open restaurant. Sinds de nieuwe eigenaars hier zijn gekomen is het toch al uitgebreide ontbijt nog uitgebreider geworden. Alles wordt tijdig aangevuld zodat je niet misgrijpt. En wil je iets hebben wat er niet ligt zoals b.v. een gekookt of gebakken eitje dan zorgt de vriendelijke keuken dat aan je wensen wordt voldaan. Zelfs op je verjaardag zorgt de keuken voor een heerlijke verjaardagstaart. Waar vindt je dat nog. Enig minpuntje is de capaciteit van het restaurant bij volle bezetting. Dan moet men wel eens wachten op een plekje. Ook hieraan wordt in de toekomst gewerkt. Naast diverse drankjes kan men tegenwoordig voor de lunch ook diverse snacks bestellen. Erg fijn als je eens een dagje bij het zwembad wil relaxen. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Met name Alane van de receptie. Zij is de onmisbare persoon in Coco Fresco en vraagbaak voor iedereen. Dat geldt voor het regelen van tranfers, tickets, het maken van excursies of het doorgeven van een kleine onvolkomenheid van de kamer. Zij zorgt er voor dat alles snel wordt geregeld. Hilde is een gezellige gastvrouw welke zich tijdens de uitgebreide ontbijten bezig houdt met de gasten als het zo uitkomt. Op het gebied van gastvrijheid moet Frie nog het e.e.a. leren zoals het begroeten van de gasten. Enkele repeaters verwachtten b.v. bij aankomst een hartelijke begroeting maar helaas was het mobieltje belangrijker. Wij gaan er maar van uit dat het de leeftijd is. In ieder geval zullen wij zeker terugkeren naar dit paradijsje maar dan nog langer dan voorheen. Er zijn vele pousada's in Praia da Pipa maar Coco Fresco springt er door zijn rustige ligging en toch dicht bij het strand, schitterde tropische tuin met o.a. aapjes, zeer ruime kamers met wifi, zwembad en gezellig restaurant ver bovenuit. Een echte aanrader in Praia da Pipa.

Gereisd Met partner in februari 2017

Super

evelien
11-12-2015

Pousada Coco fresco is echt geweldig , ligt in een hele mooi jungle tuin . Waar de aapjes in de bomen spelen met elkaar . 3 keer geweest komen hier zeker nog een keer terug .

Gereisd Met partner in Fri Oct 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Bram
26-11-2015

Een klein paradijsje in Pipa, goede en leuke bediening, goed ontbijt als je iets wou hebben even vragen en je kreeg het. Gaan we weer naar Pipa dan is onze eerste keus dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een topper in Pipa

Ton
9-3-2014

Deze kleinschalige pousada is een oase van rust en ligt op slechts 300 meter van de gezellige drukke hoofdstraat van Pipa. Het personeel doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en mocht je extra wensen hebben dan wordt daar indien mogelijk aan voldaan. Het ontbijt buffet in de sfeervolle ontbijtruimte is verrassend uitgebreid en wordt constant aangevuld zodat niemand iets te kort komt. Wel komt het voor dat er bij een volle bezetting van de pousada geen plaats genoeg is voor iedereen dus moet men even wachten tot er een tafel vrij komt. Wat de ligstoelen rond het zwembad betreft, hiervan zijn er voldoende omdat de meeste gasten toch naar het strand gaan. De temperatuur van het zwembad is prima maar over de kwaliteit van het water heb ik enige twijfels omdat de bodem soms nauwelijks zichtbaar is. Wat de kamers betreft, deze zouden wel een opknapbeurt mogen krijgen maar alles is schoon en dat is het belangrijkste. Samenvattend, een paradijsje om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in februari 2014

een heerlijke pousada

hans
14-2-2014

Coco Fresco was een totale verrassing.Je leest op Zoover dat het goed en mooi is,maar als je er bent zie je pas hoe mooi deze pousada is.Er zijn aapjes, leguanen, poesjes en konijnen in de tuin. En dit op 200 meter van het centrum.Ook is er een leuk barretje en een mooi zwembad. Het ontbijt is goed en de kamers worden iedere dag schoongemaakt. Deze pousada is een echte aanrader en wij komen er zeker terug. 1 Minpunt is het vervoer met vliegmaatschappij. Een ramp maar Coco Fresco vergoed weer veel.

Gereisd Met partner in Tue Jan 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan te bevelen

Saco
29-12-2013

We hebben met onze dochter een aangenaam verblijf gehad op de kamers van de eerste verdieping. Kamer nr. 31( nr. 13 bestaat niet). Vriendelijk personeel. De Poussada ligt direct nabij centrum en vandaar ben je direct op de haast maagdelijke stranden van Pipa. Kijk vooral op Baia dos Golfinhos, waar je tussen de dolfijnen zwemt.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Ontzettend mooi gelegen

wendelien
25-10-2013

Pousada Coco Fresco ligt in een fraai aangelegde tuin, waar leguanen en aapjes rondlopen. De kamers zijn niet te luxe, maar dat is niet erg, want je bent er alleen om te slapen. De mensen zijn vriendelijk en spreken goed engels.

Gereisd Met partner in Tue Oct 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stip Reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Coco Fresco in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Coco Fresco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.