Hotel Pousada Coco Fresco

Hotel Pousada Coco Fresco

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Praia da Pipa

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Coco Fresco voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Pousada Coco Fresco

• 2019
    8R K30-11-2019

Helemaal Top

Het is een fantastische klein schalig paradijsje. Hilde en Frie zijn ontzettende goede gastvrouwen. Weten veel over het land. Fantastisch ontbijtbuffet erbij. En zo dicht bij het strand en centrum. Ik zeg gaan.

Alleen gereisd in november 2019

• 10Jim13-11-2019

SUPER!

In 1 woord: dit voelt als thuiskomen! Supervriendelijk allemaal, Hilde en Frie, onwijs bedankt voor de mooie leuke gezellige 3 weken die wij gehad hebben:) genoten van de uitstappen met Hilde, neemt alle tijd voor je en weet veel over het land. Als je naar Pipa gaat zou ik zeker kiezen voor Coco Fresco!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Egbert16-09-2019

Fantastische

We hebben een fantastische vakantie gehad, super mensen Hilde en dochter ze maken het je goed naar de zin, ook een dag Hilde opstap moet je meemaken en de buggy tocht met Marco moet je niet missen, Pipa is een leuk en veilig dorp, gewoon gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9jos15-09-2019

Ongelofelijk! Perfect

Coco Fresco is een hele fijne pousada. Kamers zijn simpel maar prima. Ontbijt, zwembad maar vooral de tuin zijn de echte pluspunten van dit heerlijke plekje. Het lage aantal huisjes gecombineerd met een gerenoveerde pool zijn fantastisch voor je rust. Het ontbijt is elke dag ontzettend vers, en je kan een eitje of tapioca bestellen.

De Belgische dames hebben duidelijk gevoel voor gastvrijheid. Ambitie en een oog voor detail zorgen er voor dat de puntjes op de i worden gezet.

Zoek je een vakantie bij het heerlijke pipa (100en restaurantjes, heerlijk surfen, zwemmen en drinken), zoek niet verder en kies deze pousada!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10evelien28-05-2018

Super 👍👍👍

Super mooi erg mooie tuin en aapjes en leguaan 3 keer geweest gaan er zeker weer een keer heen

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Bernike24-04-2018

Een geweldige en heerlijke ervaring!!

Een zeer gezellige, kleinschalige Pousada met lieve mensen. Dat de eigenaresse van dieren houdt, is duidelijk. Het is een waar paradijsje op geringe loopafstand van het dorp Pipa. Er zijn meerdere poesjes, konijnen en ook prachtige leguanen en als je geluk hebt, komen de aapjes langs! Het ontbijt is heerlijk! Vers gemaakte sapjes, pannekoekjes en/of andere lekkernijen. Elke dag wat anders en altijd heerlijk tropisch fruit. Je eet gezellig buiten, en met een beetje geluk komen die kleine schattige aapjes langs. Je kunt ze dan gewoon voeren met een stukje mango!! Zo leuk! Geweldig! In Pipa hangt een zeer relaxte sfeer! Overdag kun je bij eb zo wandelen naar het dolfijnenstrand, hier kun je regelmatig in zee of vanuit je strandbedje dolfijnen zien!! Erg bijzonder en uniek zo dichtbij!! In Pipa heb je de allerbeste (vis)restaurantjes! Echt culinaire hoogstandjes en voordelig!! Geniet en sluit af met een heerlijke Caipirinha! Cheers!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 9Sandra en kees03-04-2018

Wat een heerlijke vakantie. We hebben genoten van de tuin.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Ton23-06-2017

Een tropisch paradijsje

Dit is de vierde keer dat wij hier komen. Het begon ooit met 2 weken en teller staat nu al op 6 weken. Sinds vorig jaar heeft de Pousada nieuwe eigenaars en dat is te merken. Dit zijn Hilde met haar dochter Frie uit Belgie. Frie is vorig jaar begonnen met een aantal verbeteringen/vernieuwingen. Deze bestaan o.a. uit het renoveren van de bungalows. Tijdens ons verblijf was dit project bijna geheel afgerond. Ook het zwembad is in z'n geheel vernieuwd d.m.v. nieuw tegelwerk, nieuwe trap met leuning en nieuwe barkrukken. Waar nodig is de weelderige tuin wat uitgedund maar op een manier welke de natuur niet aantast want zowel moeder als dochter geven juist erg veel om de natuur. De oude parasols langs het zwembad zijn inmiddels ook vernieuwd. Op de planning staan nog een aantal zaken zoals het aanleggen van een aparte parkeerruimte naast de pousada zodat men vanaf het restaurant geen zicht meer heeft op de geparkeerde auto's. Naderhand worden ook de suites renoveerd. Deze kamers zijn weliswaar gedateerd maar we hebben daar alles wat we nodig hebben. Belangrijker voor ons, de kamers zijn schoon en de bedden voortreffelijk dus wat wil je nog meer. Dan het open restaurant. Sinds de nieuwe eigenaars hier zijn gekomen is het toch al uitgebreide ontbijt nog uitgebreider geworden. Alles wordt tijdig aangevuld zodat je niet misgrijpt. En wil je iets hebben wat er niet ligt zoals b.v. een gekookt of gebakken eitje dan zorgt de vriendelijke keuken dat aan je wensen wordt voldaan. Zelfs op je verjaardag zorgt de keuken voor een heerlijke verjaardagstaart. Waar vindt je dat nog. Enig minpuntje is de capaciteit van het restaurant bij volle bezetting. Dan moet men wel eens wachten op een plekje. Ook hieraan wordt in de toekomst gewerkt. Naast diverse drankjes kan men tegenwoordig voor de lunch ook diverse snacks bestellen. Erg fijn als je eens een dagje bij het zwembad wil relaxen. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Met name Alane van de receptie. Zij is de onmisbare persoon in Coco Fresco en vraagbaak voor iedereen. Dat geldt voor het regelen van tranfers, tickets, het maken van excursies of het doorgeven van een kleine onvolkomenheid van de kamer. Zij zorgt er voor dat alles snel wordt geregeld. Hilde is een gezellige gastvrouw welke zich tijdens de uitgebreide ontbijten bezig houdt met de gasten als het zo uitkomt. Op het gebied van gastvrijheid moet Frie nog het e.e.a. leren zoals het begroeten van de gasten. Enkele repeaters verwachtten b.v. bij aankomst een hartelijke begroeting maar helaas was het mobieltje belangrijker. Wij gaan er maar van uit dat het de leeftijd is. In ieder geval zullen wij zeker terugkeren naar dit paradijsje maar dan nog langer dan voorheen. Er zijn vele pousada's in Praia da Pipa maar Coco Fresco springt er door zijn rustige ligging en toch dicht bij het strand, schitterde tropische tuin met o.a. aapjes, zeer ruime kamers met wifi, zwembad en gezellig restaurant ver bovenuit. Een echte aanrader in Praia da Pipa.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9evelien11-12-2015

Super

Pousada Coco fresco is echt geweldig , ligt in een hele mooi jungle tuin . Waar de aapjes in de bomen spelen met elkaar . 3 keer geweest komen hier zeker nog een keer terug .

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Bram26-11-2015

Geweldig

Een klein paradijsje in Pipa, goede en leuke bediening, goed ontbijt als je iets wou hebben even vragen en je kreeg het. Gaan we weer naar Pipa dan is onze eerste keus dit hotel.

Gereisd met vrienden in november 2015

Hotel Pousada Coco Fresco info