Hotel Pipa Resort

2006

Wij zijn net terug van 2 weken Pipa

Nanda
6-11-2006

Wij zijn net terug van 2 weken Pipa. Het was geweldig. Bij ons ook het beddengoed niet verschoont, maar voor de rest was alles goed verzorgd. Uitgebreid ontbijt en hele aardige mensen bij de receptie. Inderdaad spreken de meesten weinig engels, maar met handen en voeten en wat spaanse woorden kom je er wel uit. Pinautomaat deed het inderdaad helemaal niet, dus neem contant geld mee! Het strand stelt bij Pipa Resort stelt niet veel voor en is en je kan er alleen 's ochtends liggen ivm de vloed.

Gereisd Anders in november 2006

Twee weken in Pipa Resort geweest

Spike
1-8-2006

Twee weken in Pipa Resort geweest. Erg goed Resort met ruime kamers. We hadden een vijf persoons bungalow met drie personen. Personeel erg vriendelijk. Aantal deden hun best engels te spreken wat ze aardig af ging. Ligging erg goed. Was er nu erg rustig. Een uitgebreid ontbijt.Ze gaan ons hier zeker nog eens terug zien.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2006 12:40:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in juli 2006 een week in Pipa Resort geweest na

Charlie
18-7-2006

Wij zijn in juli 2006 een week in Pipa Resort geweest na de rondreis Noord(-Natal) van touroperator. Het verblijf in Pipa is goed bevallen, erg rustig en lekker uitgerust. Het hotel ligt ongeveer anderhalf uur rijden vanaf Natal. Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk (de meesten spreken geen engels)maar het was duidelijk buiten het seizoen (geen bar open) maar omdat er in de 'hoofdstraat'van Pipa genoeg te doen is, is dit geen probleem. Tijdens het weekend waren er meer brazilianen maar op weekdagen was het nog rustig.Ontbijtbuffet was zeer goed en inderdaad geen verschoning van lakens.Wanneer je naar Dolphins bay gaat moet je er rekening mee houden dat je met hoogwater (tijden staan op een kaartje aangegeven bij plattegrond) over rotsen moet klimmen om via het strand bij de dolfijnen te kunnen komen.

Gereisd Anders in juli 2006

Wij zijn met ons gezin naar Pipa-Resort geweest, heerlijk

A. van Driel
31-1-2006

Wij zijn met ons gezin naar Pipa-Resort geweest, fantastisch, heerlijk ontbijt veel fruit, gaan beslist terug, overal muziek,jammer dat ze slecht Engels spreken, neem een Portugees woordenboekje mee, een tip, zorg dat je op de luchthaven geld kunt pinnen, in Pipa werkt de automaat niet altijd. Bij aankomt moesten we wel 2 uur wachten om door de douane te komen, irritant.

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Wij hadden met z'n 4-en ruim app met 3 sl

Jose en Henk
7-12-2005

Wij hadden met z'n 4-en ruim app met 3 sl.kamers en 2 douches! En aan het zwembad!! Alles dichtbij,strand,winkeltjes,restaurantjes en voor Dolphins Bay kan je voor de deur gewoon een busje aanhouden. Ontbijt van 7.30 tot 10.30.Als je vroeg was had je goed ontbijt maar om 9.30 was de melk wel lauw en de worst en kaas uitgedroogd of op. Verder prima.

Gereisd Anders in december 2005

Na een week Ponta Negra konden wij in Pipa een week tot De

diane
25-9-2005

Na een week Ponta Negra konden wij in Pipa een week tot rust komen. De bungalow was geweldig, bij het zwembad, erg fijn met een klein kind. Zwembad was geweldig, zeker met kinderen. De schoonmaak waren wij totaal niet over te spreken. De bungalow was redelijk schoon, maar in de loop van de week zijn alleen de bedden opgemaakt, met de oude lakens, en kregen we schone handdoeken, verder niets. Viel tegen. Ontbijt was prima. Pipa zelf is heel erg leuk, alleen jammer dat je voor het strand altijd iets verder weg moet. Aanrader is Dolfins Bay, rustig en heel erg mooi, en bijna altijd dolfijnen vanaf het strand te zien.

Gereisd Anders in september 2005

We hebben 2 weken lang genoten van Pipa Resort

Dirk & Mirjam
6-8-2005

We hebben 2 weken lang genoten van Pipa Resort. Mooie ruime kamers, lekker en vooral uitgebreid ontbijtbuffet en bovenal de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ze spreken weinig tot geen Engels, maar met een beetje Portugees en handen/voeten kom je er zeker uit. Pipa Resort vinden wij een aanrader voor iedereen die het mooie Pipa wil bezoeken. Wat een vriendelijke bevolking.

Gereisd Anders in Sat Aug 06 2005 11:54:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pipa Resort heeft een ideale ligging, in het centrum, de

Peter Bressers
1-8-2005

Pipa Resort heeft een ideale ligging, in het centrum, dichtbij de stranden en toch is het lekker rustig.De mensen zijn erg vriendelijk, een uitgebreid ontbijtbuffet en schone ruime kamers. We hebben een hele fijne vakantie gehad. Peter en Anne Pipa juli 2005

Gereisd Anders in augustus 2005

Mooi nieuw app/hotel complex met grandioos zwembad ,de van

peter&sandra
12-4-2005

Mooi nieuw app/hotel complex met grandioos zwembad ,de helft van het complex zijn prive app.(jammer geen kledingkast)maar prima verzorgd en vriendelijk (aan de hoofdstraat gelegen) fijn terras met hangmat in tuintje. dicht bij natuurpark en Dolfhin bay. Maart'04 10 dg. geweest Prima rustig complex AANRADER !!

Gereisd Anders in april 2005

prime plekje om wat van brazilie te zien,zwemmen met wilde

wil
15-1-2005

prime plekje om wat van brazilie te zien,zwemmen met wilde dolfijnen in de zee, je stapt vanuit het hotel direct in de winkelstraat(je), veel leuke en goedkope restaurantjes en een goede schoonmaak service en een fijn zwembad erbij

Gereisd Anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pipa Resort in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pipa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.